  • 11. Data: 2004-06-29 06:28:43
    Temat: Re: [PkoBP] Podpisanie umowy kredytowej
    Od: Jarek Dukat <p...@s...xx>

    Witam wszystkich, wczoraj podpisalem umowe kredytowa w PKO BP. Mimo
    kilku niedogodnosci ogolnie jestem zadowolony. Konto ROR musialem jednak
    zalozyc, panie w banku kategorycznie twierdzily ze jest to niezbedne i
    inaczej sie nie da, nie mialem sily juz sie z nimi klocic. 4zl/mc to
    tanio nie jest ale tez nie tragedia. Do tego konta tez pelnomocnictwo
    dla banku dalem, ale to w sumie nic nie znaczy.

    Bank odstapil od wymogu przeniesienia na to konto wplywow z
    wynagrodzenia. W zwiazku z tym rowniez pelnomocnictwo moga sobie schowac
    bo na tym koncie nigdy nie bedzie ani jednego grosza wiecej pieniedzy
    niz to co jest potrzebne na splate kredytu + ew. nadplaty ktore planuje
    robic.

    Drugi bardzo pozytywny motyw ktory mnie zaskoczyl to to ze bank zgodzil
    sie zmniejszyc mi prowizje za udzielenie kredytu. We wstepnej decyzji
    przywalili mi 3.5% prowizji (maksymalna stosowana u nich stawka).
    Napisalem pismo z prosba o zmniejszenie prowizji (razem z tym ze nie
    chce dochodow przenosic) i o dziwo zmniejszyli mi ja do 2%.

    Jak widac nawet z takim betonem jak PKO BP mozna czasami negocjowac :)

    Pozdr.
    JD