  • 81. Data: 2015-03-18 06:29:04
    Temat: Re: Pieniądze wyciekły ludziom z konta.
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-03-18 o 02:15, animka pisze:

    > Hasłami sms na telefon? Numer telefonu miał ten sam, czy co?

    Nie wiem jak tam było z jednorazókami, coś czytałem o tokenie.

    --
    Liwiusz

  • 82. Data: 2015-03-18 06:29:39
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-03-18 o 06:29, Liwiusz pisze:

    > Nie wiem jak tam było z jednorazókami, coś czytałem o tokenie.

    Zresztą hasła jednorazowe na sms też można wyłudzić, poczytaj o mbanku i
    takich sposobach.

    --
    Liwiusz

  • 83. Data: 2015-03-18 06:56:08
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2015-03-17 o 23:34, jj pisze:

    > Powtórzę - podszycie się pod cudze IP jest banalne i nikt przy zdrowych zmysłach
    nie oprze na tym żadnego systemu. Zresztą o czym my tu mówimy - jak klient ma wirusy,
    to złośliwy soft łączy się z bankiem z "wiarygodnego" IP...

    Że się wtrącę - i jak to ma niby działąć (to podszycie pod cudze IP)?
    Pakiety zaczną nagle latać w dwa różne miejsca?

    --
    Pete

  • 84. Data: 2015-03-18 07:52:53
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Tue, 17 Mar 2015 23:42:23 +0100, forestdumb wrote:

    > Przelew nie pojdzie?

    Taką hipotezę sobie też wymyśliłem.
    Nacisk był na to, czy jest gdzieś napisane wprost o weryfikacji
    przelewów powyżej określonej kwoty.
    Bo jak tylko przez czyjeś widzimisię wstrzymałoby się istotny przelew, to
    też niezbyt dobrze, nie?

    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

  • 85. Data: 2015-03-18 08:29:39
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Michal Tyrala w...@b...com.pl ...

> [...]
    > przelewów powyżej określonej kwoty.
    > Bo jak tylko przez czyjeś widzimisię wstrzymałoby się istotny przelew, to

    Ale czasu na weryfikacje jest duzo...
    wiec mozna chociaz sprobować zadzwonic.

  • 86. Data: 2015-03-18 15:05:28
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "forestdumb" napisał w wiadomości
    Michal Tyrala wrote:

    >Przelew nie pojdzie?

    Kto wie. Co tam, ZUS poczeka :-)

    Z praktyki - przelewam grubsza kwote na konto oszczednosciowe w
    Inteligo.
    Przelew przyjety, a skutkow nie widac.
    Raz, drugi, trzeci ... no to przelalem mniejszymi porcjami.
    Za pare godzin dzwoni pani i sie pyta czy potwierdzam przelew.

    Jeden potwierdzilem ... ale nie zrealizowali, z braku srodkow :-)

    J.

  • 87. Data: 2015-03-18 15:18:00
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Pete" napisał w wiadomości

    >Że się wtrącę - i jak to ma niby działąć (to podszycie pod cudze IP)?
    >Pakiety zaczną nagle latać w dwa różne miejsca?

    Jesli wiesz co chcesz zrobic, to mozesz wysylac pakiety z falszywym
    adresem nadawcy w ciemno - nie czekajac na odpowiedz.
    Odpowiedzi serwera sa znane, to mozna zalozyc ze przyszly prawidlowe
    :-)

    Co prawda gdzies tam przy negocjacji polaczenia TCP serwer ustala
    jedna losowa liczbe, ale moze jest malo losowa i latwa do zgadniecia.

    Z tym ze to w http, https wymaga jednak odpowiedzi. Chyba wszystkie
    banki wymagaja juz https.

    J.

  • 88. Data: 2015-03-18 15:23:42
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2015-03-18 o 15:18, J.F. pisze:

> [...]
    > losowa liczbe, ale moze jest malo losowa i latwa do zgadniecia.
    >
    > Z tym ze to w http, https wymaga jednak odpowiedzi. Chyba wszystkie

    Tylko jak nawiążesz połączenie, skoro zwrotnie potrzebujesz numer portu.

    --
    Pete

  • 89. Data: 2015-03-18 15:48:19
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >Tylko jak nawiążesz połączenie, skoro zwrotnie potrzebujesz numer
    >portu.

    Nie, polaczenie http jest miedzy losowym numerem portu klienta a
    portem 80 na serwerze.

    J.

  • 90. Data: 2015-03-18 19:19:25
    Od: xbartx <x...@b...net>

    W dniu 17.03.2015 o 23:35, J.F. pisze:

    > Pamiec raczej nie przeklamywala ... ale jakby tak przeklamala, to
    > mogloby sie konto o okragla kwote zmienic :-)
    > Choc oczywiscie zazwyczaj mylil sie programista.

    No raczej nie ale...

    <http://zaufanatrzeciastrona.pl/post/mlotkowanie-kos
    ci-czyli-od-problemu-sprzetowego-pamieci-dram-do-roo
    ta/>

    Xenocide