  • 121. Data: 2015-03-19 13:05:23
    Temat: Re: Pieniądze wyciekły ludziom z konta.
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Marek" napisał w wiadomości
    On Thu, 19 Mar 2015 11:56:10 +0100, "J.F."

    >Nie filozofuj tylko sam sprawdź czy wyjdzie Ci z Twojego łącza pakiet
    >z src z Chin.

    Hm, sprawdzilby, ale jak ?
    Serwerek jakis na drugim laczu z zapisem pakietow ?

    No i myslalem w druga strone - jak sprawdzic czy z Chin nie przyjdzie
    pakiet z adresem jakims z PL.

    J.

  • 122. Data: 2015-03-19 13:18:22
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Tue, 17 Mar 2015 22:37:15 +0100, PiteR wrote:

    > o właśnie, byleby nie zdenerwować młodych gniewnych, z tabletami.

    A z komorkami, albo z laptopoem w ruchu?

    > a dziadki mniej-komputerowe niech dalej mykają przelewy -39tyś do
    > Moskwy. Powie im się ze mieli wirusa.

    Komputerowym polsilverom zawsze zostaje kanał dostępu pt oddział.

    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

  • 123. Data: 2015-03-19 14:22:31
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    J.F. wrote:

    > Wow, co Ty z tymi kartami robisz ? W Chinach kupujesz czy jak ?

    oczywiscie.
    A dlaczego nie?

    > Jak obrobili - znali numer i zamowili cos przez siec, czy jakas nakladka
    > na bankomat ?

    numer karty
    Nie uzywam kart kredytowych w bankomatach. :)

    Numer karty jest przechowywany w setkach miejsc i wyciek to wcale nie
    taki wielki problem.
    Raz na jakis czas dostaje maila, ze cos komus wycieklo, ale moje dane
    "sa bezpieczne".

  • 124. Data: 2015-03-19 15:28:59
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Thu, 19 Mar 2015 13:05:23 +0100, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:
    > Hm, sprawdzilby, ale jak ?
    > Serwerek jakis na drugim laczu z zapisem pakietow ?

    Taki jesteś podobno we wszystkim oblatany więc chyba sobie poradzisz
    z tym problemem.

    --
    Marek

  • 125. Data: 2015-03-22 09:03:31
    Od: wk <a...@d...pl>

    W dniu 2015-03-19 o 14:22, witek pisze:

    > oczywiscie.
    > A dlaczego nie?

    Płacąc kredytówką z wysokim limitem w chinach to proszenie się o problemy.
    Mi by było szkoda nerwów na takie zabawy. A mając świadomość fraudów to
    już w ogóle...

    wk

  • 126. Data: 2015-03-22 12:35:54
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 22 Mar 2015 09:03:31 +0100, wk napisał(a):

    > Płacąc kredytówką z wysokim limitem w chinach to proszenie się o problemy.
    > Mi by było szkoda nerwów na takie zabawy. A mając świadomość fraudów to
    > już w ogóle...

    No wiesz, taki sam fraud moze sie zrobic jak zaplacisz ta karta w
    polskim sklepie, knajpie, hotelu, a kasjerka ma dobra pamiec,
    dyskretny aparat itp.

    A jednak ... mnie jakos nie wyciekly, masowych narzekan na wycieki nie
    slychac, wiec widac to placenie w Chinach niebezpieczne :-)

    J.

  • 127. Data: 2015-03-22 17:58:02
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    wk wrote:

> [...]
    > Mi by było szkoda nerwów na takie zabawy. A mając świadomość fraudów to

    Niby czemu mialbym sie denerwowac
    Bnak mi gwarantuje, ze za fraudy nie odpowiadam.
    Jak sobie bank zabezpieczny swoje włanego pieniadze mnie nie interesuje.
    Nie moj biznes.

  • 128. Data: 2015-03-23 01:22:39
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Liwiusz" medg72$mj$...@n...news.atman.pl

    Przykładowo -- nie ostrzega przed zgubieniem
    monet na ulicy pozbawionej kamerzystów. ;)

    IMO jasną jest rzeczą, że bank nie jest niańką, ale być
    może czasami ostrzega tylko z uwagi na dobro klienta.

    > Cóż, pozostaje się cieszyć, że to nie Ty jesteś sędzią;)
    > Ale postulaty masz fajne - mnie też ta internetowa
    > bankowość męczy, powinni ją zlikwidować.

    **IMO** na początku [było słowo?] zawsze tylko bank był
    winny, ale od jakiegoś czasu (paru lat?) dzieli się jakoś
    ryzykiem ze swym klientem.

    --
    niedzie pon wto śro czw pią sob nie pon wtorek śro czw pią sob nie pon wto środa
    czw pią sob nie pon

  • 129. Data: 2015-03-29 15:20:33
    Od: Grzexs <g...@u...pl>

    > rozdawać na ulicy, bo nikt bez dostępu do mojego łącza nie będzie mógł
    > korzystać z banku w moim imieniu. Krótko mówiąc BAN na *.*.*.* z jednym
    > wyjątkiem. Banować umie zwykle uczeń szkoły podstawowej... Oczywiście
    > można podać jakiś alias, dla tych, którzy chcą też korzystać z pracy...
    > albo dać ograniczenie na PL lub sieć (np. Orange) czyli pulę adresów...
    > Banalne. Tylko zrozum jedno: bank nie jest zainteresowany
    > zabezpieczeniem kont. Nie zarobi na tym...

    Takie coś jest "od zawsze" dostępne w systemie transakcyjnym banków
    spółdzielczych.

    --
    Grzexs