  • 1. Data: 2015-03-15 02:29:04
    Temat: BNP, Agora, 70 wiśni
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    Regulamin mówi tak:

    do dnia 09.03.2015 (włącznie) wykonać płatność lub płatności bezgotówkowe kartą
    debetową MasterCard debit wydaną do konta na kwotę minimum 150 zł. Nie będą brane
    pod uwagę płatności anulowane. Przez płatność rozumie się transakcje w Internecie
    oraz w tradycyjnych punktach sprzedaży. Transakcja bankomatowa i przelew z konta
    nie będą brane pod uwagę.

    Co wówczas, gdy wydatek jest zaksięgowany dopiero 10 marca, choć miał miejsce przed
    10 marca?
    (takie są dwa i mają kluczowe znaczenie; IMO BNP księguje wyjątkowo długo)

    -=-

    I odp.:

    Szanowny Panie

    Dziękujemy za nadesłaną wiadomość. W celu wyjaśnienia zgłoszonej kwestii
    uprzejmie proszę o kontakt z Organizatorem promocji "Konto z premią",
    firmą Agora SA, za pomocą formularza kontaktowego zamieszczonego na
    poniższej stronie:

    http://konto.zpremia.pl

    Wyjaśniam, że zgłoszenie reklamacyjne jest rozpatrywane przez Organizatora
    w terminie 14 dni od dnia ich otrzymania, a odpowiedź jest przesyłana na
    adres email wskazany w czasie rejestracji uczestnika w aplikacji na stronie
    serwisu http://konto.zpremia.pl.

    W przypadku jakichkolwiek trudności w wyjaśnieniu sprawy, proszę o informację
    zwrotną.

    Z poważaniem
    Agnieszka Drzewiecka ? Szewczyk
    BNP Paribas Bank Polska SA
    Zespół Contact Center
    ul. Suwak 3, 02-676 Warszawa
    tel.0801 367 847 lub +48 22 566 93 00
    www.bnpparibas.pl

    na moje pytanie:

    Do dnia 25.03.2015 uzupełnić w Aplikacji numer swojego aktywnego iKonta
    założonego zgodnie z § 3 Regulaminu oraz adres zamieszkania.

    O jaką Aplikację Państwu chodzi?

    Tu:

    http://konto.zpremia.pl/promocja/zaloguj/

    po próbie logowania mam odpowiedź:

    Upłynął czas na składanie wniosków o założenie konta.
    Zakończyliśmy przyjmowanie zgłoszeń w promocji.

    Leszek Ciszewski

    zawarte w innym poście (wysłanym niedowano na tę Grupę) dotyczącym tej
    promocji/akcji.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 2. Data: 2015-03-15 16:18:23
    Temat: Re: BNP, Agora, 70 wiśni
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" me2n95$gla$...@n...news.atman.pl

> [...]

    10 marca?
    > (takie są dwa i mają kluczowe znaczenie; IMO BNP księguje wyjątkowo długo)

    (a) Wspominana tu Aplikacja póki co mówi, że załapałem się.
    (b) Ale zagadkowo zahacza o klonownicę Ideologiczną:

    (b) -> Gratulacje, założyłeś konto w BNP Paribas!
    (a) -> Zostałeś zakwalifikowany do wypłaty.
    Prosimy o uzupełnienie danych potrzebnych do przelewu.

    Numer rachunku:
    Imię i nazwisko:
    Ulica/Miejscowość:
    Miejscowość:
    Kod pocztowy:
    Województwo:
    Telefon:

    Podanie telefonu ułatwi kontakt w przypadku reklamacji.

    (b) -> * UWAGA! Musisz podać numer konta w Idea Bank, które założyłeś w tym
    konkursie!
    Zgodnie z regulaminem nie możemy przelać premii na inne konto.

    -===-

    PNB sądzi się z pracownikami, których zamierza zwolnić. (bądź zwalnia)

    http://www.dialog2005.org/Aktualnosci/aktualnosci.ht

    Jeden z Pracowników BNP Paribas Bank Polska zginął tragicznie,
    niektórzy sądzą, że popełnił samobójstwo. Często w pracy mówił,
    że nie wytrzymuje presji.

    Być może kazano mu pracować? Okropieństwo!!! ;)

    Teraz to tylko Pan Bóg wie, co się stało. Pozostał żal współpracowników,

    Dobre słowo -- 'współpracowników'...

    -- miniony regulamin tabletowy
    -- żywotność debetówek (post Waldka z tej Grupy)
    -- teraz mieszanina (ale być może Agoralna) Klonowo-Paribasowa
    (chyba, że Paribas Ideologicznie należy do klonów...)
    -- wielodniowa odpowiedź na mmoje pytanie
    -- 14 dni rozpatrywania problemu, który
    przetermiuje się się w ciągu 10 dni

    bo bardzo Go lubili i podziwiali,

    Użycie wielkiej litery ma uzasadnienie? Mowa o Bogu? ;)
    Druga osoba (gramatyczna, nie Boska) w zaimku miewa wielką
    literę, ale Go okupuje osobę kolejną. ;)

    bo był bardzo konkretny, znał się na wszystkim,

    Czyli na niczym, i nie Fryderyku?

    dzisiaj go brakuje.

    Stąd problemy Paribasu?

    Jego koleżanka napisała list do ludzi z Banku w którym oddała
    swoje uczucia. Ten list to krzyk, pomimo, że nadała mu tytuł "Cisza".

    Mój komentarz -- nie można żałować samobójców, gdyż taki żal
    zachęca niezdecydowanych do popełniania samobójstw. Drwina boli,
    ale nie zabija -- i chroni żywych. Gloryfikacja samobójczej śmierci
    nie służy życiu, chyba że mowa o szczególnej śmierci, gdy samobójca
    oddaje swoje życie, aby ratować innych ludzi -- przykładowo strażak
    ratujący komuś życie może to ratowanie przypłacić swoim zdrowiem,
    lub nawet życiem...

    http://biznes.gazetaprawna.pl/artykuly/615793,redukc
    je_w_kolejnym_banku_w_polsce_bnp_paribas_bank_polska
    _zwolni_ponad_400_pracownikow.html

    Redukcje w kolejnym banku w Polsce: BNP Paribas Bank Polska zwolni ponad 400
    pracowników

    Gdzieś (w necie) też czytałem o sądzeniu się w związku z tymi redukcjami.

    BTW -- zakładając konta (za wiśnie czy tablety) IMO redukujemy te redukcje. ;)

    --
    niedzie pon wto śro czw pią sob nie pon wtorek śro czw pią sob nie
    [+8]362 342 332 322 312 305 300 295 289 286 358 333 323 315 308 303