  • 1. Data: 2004-01-02 14:20:44
    Temat: Banko PKO i Inteligo
    Od: Alek <a...@w...pl>

    Chodzi o to ze wisze kase Pko za prowadzenie superkonta z 2001 roku i
    teraz postanowilem załozyc koto inteligo na to samo nazwisko czy moga
    mi sie przypieprzyc za tamo, własciwie to juz je załozyłem za oni niby
    sprawdzaja i cos chyba nawet we własnym banku sprawdzic nie moga.
    Heheheheh
    Pozdrawionka w Nowym Roku

  • 2. Data: 2004-01-02 14:25:04
    Temat: Re: Banko PKO i Inteligo
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

> [...]
    > mi sie przypieprzyc za tamo, własciwie to juz je załozyłem za oni niby
    > sprawdzaja i cos chyba nawet we własnym banku sprawdzic nie moga.

    Oczywiście nie zamierzasz uregulować długu i oczywiście jesteś uczciwy,
    jakby ktoś Cię o to zapytał, nie?