  • 11. Data: 2008-01-23 14:29:54
    Temat: Re: Pewien czat z mliniš mbank
    Od: "FSOL" <f...@n...spam.o2.pl>

    Użytkownik "rw" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:fn4ut9$7me$1@news.onet.pl...
    > Witam, dlaczego ile razy o cos pytam mlinie, albo mczat..nigdy nie uzyskam
    > odpowiedzi...jedynie na Was drodzy internauci mogę liczyć..moze i tym
    > razem
    > pomozecie.
    >
    > Pozdrawiam
    >
    > Wiesiek
    >
    > PS. A tu zapis mojej rozmowy..dobrze, że kończyłem..bo juz zaczynałem się
    > denerwować :)...wiem uniosłem się, ale kurcze, wyrabiam kartę, do
    > internetu,
    > czekam na niš, płace za wydanie..a tu klapa...i zadnej informacji..powinni
> [...]

    Sorry ale jak ktoś chce delfinkiem płacić przez internet to niestety może mu
    się to nie udać. I te 3 nr są napisane na karcie i tej z delfinkiem i
    czarnej z kwiatkiem napewno tylko jedna jest wypukla kredytowka a druga
    debetowka i nie da sie dużo podziałać w internecie (kiedyś taką chciałem
    zapłacić za buty w sklepie w Stanach i była lipa). Co do zagubienia karty i
    tego nr ,dlatego ważne jest aby zablokować karte aby tego nr nie wykorzystal
    ktos.

    pozdr
    Cezar

  • 12. Data: 2008-01-23 16:27:55
    Temat: Odp: Pewien czat z mlinią mbank
    Od: "rw" <r...@p...onet.pl>

    No i musiałem zadzwonić, Pan z mLini wiedział do razu :)..Szkoda, że na
    mczacie siedzą ..nie wiem po co ?;)

    Pozdrawiam

    Wiesiek