    From: "stempelek" <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Pekao = absurd
    Date: Fri, 22 Feb 2002 14:01:13 +0100
    Sender: s...@p...onet.pl@pc197.szczecin.cvx.ppp.tpnet.pl

    Zawsze mnie wkurzali ale dziś to mnie już wyprowadzili mnie z równowagi ...

    Ku przestrodze innym ...
    Mam Teleserwis i jak oferta proponuje przelewy - OK - fajnie działa i taki
    przelewik kosztuje tylko 0,6 zł. Problem pojawia się gdy chcemy otrzymać z
    banku potwierdzenie, że owy przelew został wykonany np. żeby coś
    udokumentować.
    Dotychczas można było sobie iść do swojego oddziału i otrzymać takie
    potwierdzenia (jak to u mnie mówią są "aa" - chyba ad acta-:). I to już było
    wkurzające bo wyciąg z konta przychodzi z Łodzi a potwierdzenia drukuje się
    w rodzimym oddziale.
    Teraz to już nawet zaprzestali drukowania a/a tylko jak ktoś chce to za 3,00
    zł wędzą taką kartę !!!!!!!!!! I do tego to jest zwykła, podarta karteluszka
    (połowa A4) wydrukowana na pamiętającej króla świeczka drukarce igłowej z
    byle jak walniętą pieczątką.

    A największym absurdem jest to że przelew to im się opłaca zrobić za 0,6 zł
    ale wydrukować była połowę kartki to już kosztuje 3,00 zł. Więc po co
    proponują taką usługę ...

    A z inne beczki to banki chyba pogłupiały na punkcie opłat za prowadzenie
    ROR - przykładowo w Pekao na Eurokoncie+ tak szybko licząc przy opłatach 8
    prowadzenie 2,4 ubezpieczenie Eurokarty 2,4 ubezpieczenie np. karty
    dodatkowe to 12,8 i przy oprocentowaniu 1,5% żeby wyjść na zero to trzeba
    utrzymywać na koncie około 12.800 zł. To nie jest normalne!!! To zaczyna
    śmierdzieć ukrytą lichwą.

    Pozdrawiam
    stempelek
    http://www.obligacje.prv.pl