    From: cyfrofan <c...@T...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Paypal ?
    Date: Tue, 22 Mar 2005 17:38:28 +0100

    Krzysztof K. Maj wrote:

    > 16 Mar 2005 09:37:38 +0100, na pl.biznes.banki,
    > e...@p...wprost.pl w wiadomości

    > Czy należy przez to rozumieć, że przy pomocy tej usługi można płacić
    > tylko tym sprzedającym, którzy posiadają konto Premier lub Businness?

    W formularzu sa rubryki: imie odbiorcy i nazwisko odbiorcy.
    A co wpisac jezeli odbiorca jest firma ?
    Czyzby mozna bylo wysylac tylko na konto Personal?

    Pojawiaja sie takze dodatkowe pytania:
    Jakie informacje z formularza otrzymuje odbiorca?
    Czy wystarczy podac tylko Paypal ID (czasami tylko taka informacja jest
    dostepna) aby transfer zostal zaakceptowany?