  • 1. Data: 2005-03-15 19:25:46
    Temat: PKO Inteligo i radosne złego początki
    Od: "cezar" <a...@w...pl>

    Kawałek prozy, ale na faktach autentycznych z dzisiaj, tj. 15.03.2005r
    Miejsce Polska.
    Osoby: "szczęśliwy posiadacz konta" i BANK.
    Istnieje sobie konto. Prywatne. Raczej nieduże, no może średniej wielkości.
    Przez nieostrożność "nierozpieszczany" klient poskiego banku, przestawia
    zlecenie stałe na status "zawieszone".
    Po wklepaniu "magicznych" 6 cyferek zatwierdza. Cóż, błąd.
    Następnego dnia odwiesza zlecenie i każe wykonać przelew. Wklepuje "srebrne
    cyferki". Wygląda dobrze.
    I jakież jest jego zaskoczenie (ależ ta polszczyzna..., młodzi piszą
    "ździwko"), gdy kolejnego dnia status zlecenia jest ustawiony na
    "zawieszony".
    ( i tu się zaczyna..)
    Po raz kolejny zmienia status.Wklepuje "magiczy kod ze zdrapki" (brzmi jak
    loteria :)). Zatwierdza.
    Nic to, postanowił zmienić kwotę. Wchodzi, zmienia i proszą go o ten sam kod
    ! (dobrze że miał zdrapane, paznokci nie ubrudził).
    Ale się lekko przestraszył (spękał) i dzwoni pod 0801307307.
    Rozmawia, Pani grzeczna, aczkolwiek coż ona zrobi biduleńka. W konsekwencji
    prosi o zmianę limitu (w dół oczywiście) i Pani, grzecznym głosem prosi o
    ten sam kod ( a to już po raz trzeci).
    I strach ogarnął klienta, ciepło się zrobiło, o konsultację z kimś wyżej
    poprosił.
    A biedny nie wiedział, co czyni. Nikt się do niego nie zgłosił.
    Maila mu pisać jeszcze kazali, inaczej nie będzie rozmowy,
    i cóż z tym zrobi nasz klient bankowy?

    CEzar

  • 2. Data: 2005-03-15 19:31:53
    Temat: Re: PKO Inteligo i radosne złego początki
    Od: Peet <j...@t...pbz>

    On 2005-03-15 20:25, cezar wrote:

    > Kawałek prozy, ale na faktach autentycznych

    Słyszał ktoś o fakcie nie autentycznym, coś w stylu "cofnął się do
    tyłu". To tak troszeczkę OT, ale nie mogłem się powtrzymać. ;)

    --
    Peet

  • 3. Data: 2005-03-15 19:48:32
    Temat: Re: OT
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > Słyszał ktoś o fakcie nie autentycznym, coś w stylu "cofnął się do
    > tyłu". To tak troszeczkę OT, ale nie mogłem się powtrzymać. ;)

    A w czym problem?
    Kup 'Fakt' zrób sobie xero, albo przerysuj/przepisz
    i już masz fakt nieautentyczny ;-)

  • 4. Data: 2005-03-15 19:59:04
    Od: "cezar" <a...@w...pl>

    Użytkownik "Peet" <j...@t...pbz> napisał w wiadomości

    > Słyszał ktoś o fakcie nie autentycznym, coś w stylu "cofnął się do
    > tyłu". To tak troszeczkę OT, ale nie mogłem się powtrzymać. ;)
    >
    > --
    > Peet
    Tyś chyba z tego banku??
    CEzar

  • 5. Data: 2005-03-15 20:02:11
    Od: "cezar" <a...@w...pl>

    A na chomor-l sam umieszczę!
    CEzar

  • 6. Data: 2005-03-15 20:04:54
    Od: Michal Zapalowski <n...@m...com>

    Dnia Tue, 15 Mar 2005 20:31:53 +0100, Peet napisał(a):

    > Słyszał ktoś o fakcie nie autentycznym,

    Owszem: fakty prasowe na przyklad.. :)

    > To tak troszeczkę OT, ale nie mogłem się powtrzymać. ;)

    Ehmm.. Moze popracuj troche nad swoim miesniem Kegla? :)

    Pozdowienia,

    --
    Michal Zapalowski
    g...@g...de

  • 7. Data: 2005-03-15 20:06:50
    Od: Peet <j...@t...pbz>

    On 2005-03-15 20:59, cezar wrote:

    > Tyś chyba z tego banku??

    Mam konto w Inteligo. Zawsze możesz się przejść do banku z tym twoim
    problemem. I niech oni coś wymyślą na twój nietypowy problem, ja
    osobiście nie spotkałem się z tym aby prosiło mnie o już wykorzystany
    kod. Czy aż taka różnica jest między PKO Inteligo a Inteligo?

    --
    Peet

  • 8. Data: 2005-03-15 20:14:44
    Od: "cezar" <a...@w...pl>

> [...]
    > osobiście nie spotkałem się z tym aby prosiło mnie o już wykorzystany
    > kod. Czy aż taka różnica jest między PKO Inteligo a Inteligo?

    Nie wiem, nie mam Inteligo.
    Ale albo Oni mają pecha, albo ja, bo taka sytuacja zdarzyła mi się już drugi
    raz ( w styczniu tego samego kodu system chciał tylko 2 razy, teraz 3, w
    maju dojdziemy do 5 czy 3?)
    Zgłaszałem. I oto skutki.
    CEzar

  • 9. Data: 2005-03-15 21:58:59
    Od: "Wiesiek" <w...@p...onet.pl>

> [...]
    > osobiście nie spotkałem się z tym aby prosiło mnie o już wykorzystany
    > kod. Czy aż taka różnica jest między PKO Inteligo a Inteligo?

    Witam

    W Inteligo miałem prośbę o podanie ponownie tego samego kodu. Kupowałem
    doładowanie telefonu tak-tak. Poprosił o podanie kodu przy redagowaniu przelewu
    w celu jego zatwierdzenia. Podałem kod i okazało się, że usługa nie może być
    zrealizowana z powodu niedyspozycji usługi. Przelew został odrzucony. Za jakiś
    czas ponownie zalogowałem się do Inteligo i wykonałem inny przelew. Do
    zatwierdzenia przelewu zostałem poproszony ponownie o ten sam kod, który miałem
    już odsłonięty.
    Pozdrawiam
    Wiesiek

  • 10. Data: 2005-03-15 22:25:26
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    cezar napisał:
    > A na chomor-l sam umieszczę!

    A ja na prhn (z maleńką pomocą moderatorów ;-)

    K.