  • 1. Data: 2007-01-05 10:39:44
    Temat: Nokia 6610 i WAP w mBanku
    Od: "Bogdan iBogdan" <b...@w...pl>

    Witam
    Przed skontaktowaniem sie z malo rozgarnietymi ludzmi
    z mlinii zapytam tutaj. Czy jest mozliwe zalogowanie sie
    do mbanku z telefonu Nokia 6610?

    Pozdro

  • 2. Data: 2007-01-05 10:44:01
    Temat: Re: Nokia 6610 i WAP w mBanku
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    Jeśli ta Nokia obsługuje WAP 1.2 a nie 2.0 to są szanse ...

  • 3. Data: 2007-01-05 10:44:10
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    > Przed skontaktowaniem sie z malo rozgarnietymi ludzmi
    > z mlinii zapytam tutaj. Czy jest mozliwe zalogowanie sie
    > do mbanku z telefonu Nokia 6610?
    >
    > Pozdro

    jezeli model ten obsluguje WAP to dlaczego nie?

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 4. Data: 2007-01-05 10:51:06
    Od: "Bogdan iBogdan" <b...@w...pl>

    > Jeśli ta Nokia obsługuje WAP 1.2 a nie 2.0 to są szanse ...

    6103 zdaje sie ma 2.0 i mam problemy by sie zalogowac.
    Ale np. Motorola V500 tez ma 2.0 i nie ma zadnych problemow...

    Po zalogowaniu sie mam w 6103 komunikat cos o certyfikatach
    polaczen czy cos takiego...

  • 5. Data: 2007-01-05 10:53:51
    Od: "Bogdan iBogdan" <b...@w...pl>

    > jezeli model ten obsluguje WAP to dlaczego nie?

    bo sie nie daje polaczyc...
    WAP ver 2.0
    co prawda banki informuje ze ta werjsa i wyzsze nie nadaje sie,
    ale Motorola V500 ma 2.0 i nie ma zadnych problemow

  • 6. Data: 2007-01-05 11:06:50
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    > 6103 zdaje sie ma 2.0 i mam problemy by sie zalogowac.
    > Ale np. Motorola V500 tez ma 2.0 i nie ma zadnych problemow...
    >
    > Po zalogowaniu sie mam w 6103 komunikat cos o certyfikatach
    > polaczen czy cos takiego...

    proponuje porozmawiac ze swoim operatorem tel., w banku nie beda sie
    orientowac

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 7. Data: 2007-01-05 11:08:43
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    mBank zakończył wspieranie tego kanału komunikacji jakieś 4 lata temu
    i nie ma zamiaru go rozwijać. (bo wprowadził mSim)
    Jeśli przy pomocy jakiegoś modelu telefonu udało Ci się połączyć,
    to masz szczęście, jeśli nie, nikt z mBanku nie pomoże.
    WAP2.0 jest podobno kompatybilny wstecz z v1.2 ale w przypadku mBanku
    ta reguła zasadniczo sie nie sprawdza