  • 31. Data: 2012-08-31 11:51:16
    Temat: Re: Pay pass -limit transakcji.
    Od: Animka <a...@w...pl>

    W dniu 2012-08-30 12:41, Zespół Alior Bank pisze:

> [...]
    > można sprawdzić ewentualne nieprawidłowości. Co do przekazywania
    > karty osobom obsługujacym kasy, to nie ma takiego obowiązku, ale
    > niektóre kasy są tak skonfigurowane, że aby aktywować czytnik kart
    > pracownik musi "przeciągnąć" kartą przez czytnik przy kasie. Dotyczy
    > to raczej terminali nie obsługujących transakcji zbliżeniowo. Jeśli
    > chodzi ewentualną zmianę karty, to Alior Bank ma w ofercie również
    > karty bez technologii PayPass i można wystąpić o wydanie takiej
    > karty. Natomiast w ofercie Alior Sync są tylko karty z technologią

    Hej, Alior Bank nie ma internetu przecież. Tylko wewnętrzny system
    między bankami.
    Moja druga karta była jeszcze ważna przez rok i teraz żałuję, że się jej
    pozbyłam i aktywowalam te nową.
    Jesli chodzi o reklamację to była składana na infolinii i ze 3 tygodnie
    już czekam na rozpatrzenie.
    Alior zlikwidował "Wiadomości" na stronie online konta. Po prostu
    dzisiaj patrzę i nie ma, znikneło.

    --
    animka

  • 32. Data: 2012-08-31 20:49:43
    Od: Chris94 <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Thu, 30 Aug 2012 12:36:10 -0700 (PDT), Kris napisał(a):

    > Nie ma obowiazku trzymania kasy w mbanku.

    Oczywiście. Dlatego też (podobnie jak chyba większość czytelników tej
    grupy) już zabrałem z mBanku swoje oszczędności, a zostawiłem tam tylko
    kasę na bieżące wydatki.

    --
    Krzysztof
    (dawniej używający nicka 'Chris')

  • 33. Data: 2012-08-31 21:24:22
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "Animka" napisał w wiadomości grup

    > Jesli chodzi o reklamację to była składana na infolinii i ze 3 tygodnie
    > już czekam na rozpatrzenie.
    > Alior zlikwidował "Wiadomości" na stronie online konta. Po prostu dzisiaj
    > patrzę i nie ma, znikneło.

    Trzy tygodnie trwa rozpatrywanie reklamacji podwójnego obciążenia w kraju?

    Nie da się złożyć reklamacji przez internet, chcą żeby dzwonić i dyktować?

    Faktycznie, standardy godne Cetelem. A ja na mBank i Multi narzekałem,
    rozpieszczony przez ING, Rajfiego i Citi...

  • 34. Data: 2012-08-31 21:25:23
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 31 sierpnia 2012 20:49:57 UTC+2 użytkownik Chris94 napisał:

    > Oczywiście. Dlatego też (podobnie jak chyba większość czytelników tej
    >
    > grupy) już zabrałem z mBanku swoje oszczędności, a zostawiłem tam tylko
    >
    > kasę na bieżące wydatki.

    Może i masz racje co do czytelników tej grupy. Tylko że czytelnicy tej gupy to taki
    target że jak na jak na jakims gruponie pojawi się oferta mbanku z gadżetem za 100zł
    to zaraz grzecznie wrócą i będą klikać co i gdzie tam trzeba.
    Zresztą z moich obserwacji wynika ze o deponentów instytucje finansowe nie muszą dbać
    i ich dopieszczać- to tak nielojalna grupa klientów że jak im ferta nie odpowiada to
    odchodza z wielkimi pretensjami itp ale jak nagle pojawi ie gadzet za 100zł czy
    lokata 0,5pkt wyzsza jak u konkurencji to wracają z usmiechem na ustach. I o to
    chodzi w sumie;)

  • 35. Data: 2012-08-31 21:29:40
    Od: osa <w...@p...fm>

    W dniu 2012-08-31 21:24, MarekZ pisze:
> [...]
    >
    > Faktycznie, standardy godne Cetelem. A ja na mBank i Multi narzekałem,
    > rozpieszczony przez ING, Rajfiego i Citi...

    Można przez internet, "Wiadomości" w Aliorze jak były tak są i nadal
    można wysyłać reklamacje tym kanałem. No ale pisała Animka co wiele
    wyjaśnia...

  • 36. Data: 2012-08-31 21:40:46
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "osa" napisał w wiadomości grup

    > Można przez internet, "Wiadomości" w Aliorze jak były tak są i nadal można
    > wysyłać reklamacje tym kanałem. No ale pisała Animka co wiele wyjaśnia...

    Aż się z ciekawości zalogowałem do swojego Aliora. Faktycznie, nadal są. :)

  • 37. Data: 2012-09-01 12:48:23
    Od: Animka <a...@w...pl>

    W dniu 2012-08-31 21:24, MarekZ pisze:
    > Użytkownik "Animka" napisał w wiadomości grup

    > Trzy tygodnie trwa rozpatrywanie reklamacji podwójnego obciążenia w kraju?

    Podobno reklamacja trwa do miesiąca. Żadnej odpowiedzi nie mam i nie
    mam, ani zwrotu na konto pieniędzy.

    > Nie da się złożyć reklamacji przez internet, chcą żeby dzwonić i dyktować?

    Nie czytają wiadomości na koncie. Teraz skasowali tę opcję.

    > Faktycznie, standardy godne Cetelem. A ja na mBank i Multi narzekałem,
    > rozpieszczony przez ING, Rajfiego i Citi...

    Miałam już parę lat konto w ING. Nie spieszyli się z ksiegowaniem
    wpływów wynagrodzeń, mozna by rzec, że przetrzymywali. Pamietam, że w
    którąś Wigilię tak zaksiegowali,że pieniądze były na koncie jak już
    sklepy zamykali. Nigdy im tego nie zapomnę. Dodam jeszcze, że pieniądze
    do mnie wyszły tak jak miały wyjść, czyli ze 3,4 dni wcześmiej. Szkoda
    słów po prostu.

    --
    animka

  • 38. Data: 2012-09-01 12:50:26
    Od: Animka <a...@w...pl>

    W dniu 2012-08-31 21:40, MarekZ pisze:
    > Użytkownik "osa" napisał w wiadomości grup

    > Aż się z ciekawości zalogowałem do swojego Aliora. Faktycznie, nadal są. :)

    Zaraz sprawdzę. Może przywrócili.

    --
    animka