eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPay pass -limit transakcji. › Re: Pay pass -limit transakcji.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!goblin1!goblin.stu.neva.ru!eternal-september.org!feeder.eternal-septem
    ber.org!mx04.eternal-september.org!.POSTED!not-for-mail
    From: osa <w...@p...fm>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Pay pass -limit transakcji.
    Date: Fri, 31 Aug 2012 21:29:40 +0200
    Organization: A noiseless patient Spider
    Lines: 20
    Message-ID: <k1r3ck$k9$1@dont-email.me>
    References: <op.wjndmk0iv0sbdf@greg> <503d35b4$0$1295$65785112@news.neostrada.pl>
    <k1jfem$f3u$1@node1.news.atman.pl>
    <0...@g...com>
    <k1q4pg$t4k$3@node1.news.atman.pl> <k1r2al$87f$1@srv.cyf-kr.edu.pl>
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Fri, 31 Aug 2012 19:30:28 +0000 (UTC)
    Injection-Info: mx04.eternal-september.org;
    posting-host="a4a54f8d848e9b1fe6c505b2f3902b94"; logging-data="649";
    mail-complaints-to="a...@e...org";
    posting-account="U2FsdGVkX1+GcYYCxQTGXb8LtZfFK7/p"
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:15.0) Gecko/20120824
    Thunderbird/15.0
    In-Reply-To: <k1r2al$87f$1@srv.cyf-kr.edu.pl>
    Cancel-Lock: sha1:MDOyRRopFKNfxmgjpzmXujulXBs=
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:578512
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2012-08-31 21:24, MarekZ pisze:
    > Użytkownik "Animka" napisał w wiadomości grup
    > dyskusyjnych:k1q4pg$t4k$...@n...news.atman.pl...
    >
    >> Jesli chodzi o reklamację to była składana na infolinii i ze 3
    >> tygodnie już czekam na rozpatrzenie.
    >> Alior zlikwidował "Wiadomości" na stronie online konta. Po prostu
    >> dzisiaj patrzę i nie ma, znikneło.
    >
    > Trzy tygodnie trwa rozpatrywanie reklamacji podwójnego obciążenia w kraju?
    >
    > Nie da się złożyć reklamacji przez internet, chcą żeby dzwonić i dyktować?
    >
    > Faktycznie, standardy godne Cetelem. A ja na mBank i Multi narzekałem,
    > rozpieszczony przez ING, Rajfiego i Citi...

    Można przez internet, "Wiadomości" w Aliorze jak były tak są i nadal
    można wysyłać reklamacje tym kanałem. No ale pisała Animka co wiele
    wyjaśnia...

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1