eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPay pass -limit transakcji. › Re: Pay pass -limit transakcji.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: Animka <a...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Pay pass -limit transakcji.
    Date: Fri, 31 Aug 2012 11:51:16 +0200
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 39
    Message-ID: <k1q4pg$t4k$3@node1.news.atman.pl>
    References: <op.wjndmk0iv0sbdf@greg> <503d35b4$0$1295$65785112@news.neostrada.pl>
    <k1jfem$f3u$1@node1.news.atman.pl>
    <0...@g...com>
    NNTP-Posting-Host: e1-163-j14.elartnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node1.news.atman.pl 1346410096 29844 193.238.180.163 (31 Aug 2012 10:48:16
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 31 Aug 2012 10:48:16 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; rv:15.0) Gecko/20120824 Thunderbird/15.0
    Hamster/2.1.0.11
    In-Reply-To: <0...@g...com>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:578501
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2012-08-30 12:41, Zespół Alior Bank pisze:
    > On Wednesday, August 29, 2012 12:07:19 AM UTC+2, Animka wrote:
    >> Druga sprawa - mam kartę na PIN, ale W NIEKTÓRYCH SKLEPACH
    >> przechodzi na > podpis, znaczy TEŻ ZALEŻY OD FIRMY OBSŁUGUJĄCEJ
    >> TERMINAL Odemnie wzięła na stacji benzynowej kartę, machnęła nią
    >> przy czytniku dwa razy i żadnego pinu czytnik nie wymagał. Fakt, że
    >> poszło 2 razy. Nie wiem czy Alior Bank 2 razy zaksięgował czy 2
    >> razy zeszło na stacji. Poza tym jeszcze ani razu ja sama nie
    >> posłużyłam się swoją kartą, bo mi ja zabierają i wkładają do
    >> czytników albo kładą na czytnikach. Chcę zmienić tę nową kartę na
    >> starą, tradycyjną, nie wiem czy będę mogła to załatwic, nie wiem
    >> czy ten Bank nie przeszedł całkowicie na te "nowoczesne", ale w
    >> sumie niebezpieczne. -- animka
    >
    > @ Animka Jeżeli doszło do ewentualnego wielokrotnego obciążenia karty
    > prosimy o zgłoszenie do banku reklamacji, na podstawie której będzie
    > można sprawdzić ewentualne nieprawidłowości. Co do przekazywania
    > karty osobom obsługujacym kasy, to nie ma takiego obowiązku, ale
    > niektóre kasy są tak skonfigurowane, że aby aktywować czytnik kart
    > pracownik musi "przeciągnąć" kartą przez czytnik przy kasie. Dotyczy
    > to raczej terminali nie obsługujących transakcji zbliżeniowo. Jeśli
    > chodzi ewentualną zmianę karty, to Alior Bank ma w ofercie również
    > karty bez technologii PayPass i można wystąpić o wydanie takiej
    > karty. Natomiast w ofercie Alior Sync są tylko karty z technologią
    > PayPass. Pozdrawiamy Zespół Alior Bank

    Hej, Alior Bank nie ma internetu przecież. Tylko wewnętrzny system
    między bankami.
    Moja druga karta była jeszcze ważna przez rok i teraz żałuję, że się jej
    pozbyłam i aktywowalam te nową.
    Jesli chodzi o reklamację to była składana na infolinii i ze 3 tygodnie
    już czekam na rozpatrzenie.
    Alior zlikwidował "Wiadomości" na stronie online konta. Po prostu
    dzisiaj patrzę i nie ma, znikneło.



    --
    animka

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1