  • 1. Data: 2013-09-19 14:15:27
    Temat: JAk zmienić nr telefonu w GetinOnline i OpenOnline?
    Od: m...@g...com

    Witam NIe dzwoniłem jeszcze do nich ale mam taka sytuację:

    Operator wyłączył mi numer telefonu komórkowego - numer został wyłączony nie istnieje
    w ogóle

    Jak w związku z tym można zmienić nr telefonu jaki podałem przy zakładaniu kont w
    Openonline i GetinOnline?

    Przecież w Getinonline i Openonline nie ma oddziałów - jak to załatwić?

  • 2. Data: 2013-09-19 15:02:57
    Od: p...@p...com

    Dnia 19.09.2013 m...@g...com <m...@g...com> napisał/a:
> [...]
    > zakładaniu kont w Openonline i GetinOnline?
    >
    > Przecież w Getinonline i Openonline nie ma oddziałów - jak to załatwić?

    Pomijając kwestie czasu oczekiwania na połączenie, to zapewne już byś się
    dowiedział na infolinii.

    OO: Kiedyś w takiej sytuacji infolinia.
    GO: Jeszcze nie miałem potrzeby sprawdzać.

    Pozdrawiam
    Jarek

  • 3. Data: 2013-09-19 15:03:46
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    <m...@g...com> 7...@g...co

[...]

    Dobre pytanie, ale dlaczego mamy na nie odpowiadać za freeko,
    skoro rzekomo bank świadczy nam usługi? To bank powinien
    (dosłownie powinien -- to powinność banku, nie nasza, nie
    klientów) wypracować metody i procedury na tę okoliczność.
    Ale jeśli to bank ,,profesjonalny'', być może dopiero uczy
    się prostaniu [jest 'sprostanie' i 'sprostać', jest być może
    także 'prostanie'] czy zapobieganiu sytuacjom nietypowym.

    Jak pojmuję Twój problem -- bank nie chce rozmawiać,
    gdy dzwonisz z numeru, który nie został uznany jako
    bezpieczny. Jeśli tak -- widać wyraźnie, że nadmiarowa
    zapobiegliwość rodzi kłopoty i nie sprzyja wcale
    bezpieczeństwu.

    Dojrzała osobistość ;) potrafi radzić sobie w sytuacjach nietypowych.
    Gorzej z niedojrzałą, która uważa, iż sytuacje niestandardowe czy
    nietypowe to problem ludzi innych, nie zaś jej samej.

    : Przecież w Getinonline i Openonline nie ma oddziałów - jak to załatwić?

    IMO bank mógłby śledzić nasze rozmowy i mógłby odpowiedzieć -- nawet wprost na
    grupie.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 4. Data: 2013-09-19 20:34:36
    Od: jg <f...@f...pl>

    Dnia Thu, 19 Sep 2013 05:15:27 -0700 (PDT), m...@g...com napisał(a):

> [...]
    Openonline i GetinOnline?

    > Przecież w Getinonline i Openonline nie ma oddziałów - jak to załatwić?

    ja chyba tak mialem i skonczylo sie na wizycie w oddziale openfinance i
    kserowaniu dowodu...

    --
    jg

  • 5. Data: 2013-09-19 21:54:42
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > ja chyba tak mialem i skonczylo sie na wizycie w oddziale openfinance i
    > kserowaniu dowodu...

    zasadniczo to jak zadzwonisz na infolinię to powiedzą, że wyślą do
    Ciebie kuriera ze zaktualizowanym formularzem informacyjnym, podpiszesz
    papiery i jak wrócą do banku to będziesz miał nowy numer tel.

    druga opcja jest taka, że sam mogę to zrobić (aktualizacja danych - mam
    takie uprawnienia), ale musiałbym wiedzieć, że Ty to TY...

    skąd jesteś?
    --
    pozdrawiam
    RobertS