  • 1. Data: 2013-09-20 10:10:57
    Temat: Bankier.pl sprawdził, co internauci sądzą o swoich kontach
    Od: luc <b...@g...de>

    http://www.bankier.pl/wiadomosc/Bankier-pl-sprawdzil
    -co-internauci-sadza-o-swoich-kontach-2941736.html

    BPH? To jacyś internauci z alternatywnej rzeczywistości byli...

    pzdrwm
    luc

  • 2. Data: 2013-09-20 10:48:08
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>

    W dniu 2013-09-20 10:10, luc pisze:
    > http://www.bankier.pl/wiadomosc/Bankier-pl-sprawdzil
    -co-internauci-sadza-o-swoich-kontach-2941736.html

    > BPH? To jacyś internauci z alternatywnej rzeczywistości byli...

    Oj, czepiasz się... :)
    Cały ten "sondaż" wymyślił przy biurku w kwadrans jakiś człowiek,
    któremu za to zapłacono.
    Kto by się bawił w zbieranie danych i ich analizowanie i obrabianie?
    Po prostu nie warto. To nieefektywne.
    Jest zlecenie, że ma być BPH na górze, to się tak napisze i po sprawie.
    Ewentualnie krótka telefoniczna aukcja "kto da więcej?".

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.

  • 3. Data: 2013-09-20 11:02:43
    Od: luc <b...@g...de>

    W dniu piątek, 20 września 2013 10:48:08 UTC+2 użytkownik sqlwiel napisał:

> [...]
    >
    > Jest zlecenie, że ma być BPH na górze, to się tak napisze i po sprawie.
    >
    > Ewentualnie krótka telefoniczna aukcja "kto da więcej?".

    Trzeba wyłączyć Adblocka na bankier.pl i sprawdzić, kto się reklamuje ;-)

    pzdrwm
    luc

  • 4. Data: 2013-09-20 11:10:15
    Od: "forestdumb" <...@...z>

> [...]
    > Jest zlecenie, że ma być BPH na górze, to się tak napisze i po
    > sprawie. Ewentualnie krótka telefoniczna aukcja "kto da więcej?".

    BPH to ten bank ktory ma archaiczny i nadwyraz skromny interface WWW?
    W placowkach faktycznie szybka obsluga bo malo klientow, ciekawe czemu... haha.

  • 5. Data: 2013-09-20 12:20:27
    Od: "az.anonim" <a...@o...pl>

    W dniu piątek, 20 września 2013 11:10:15 UTC+2 użytkownik forestdumb napisał:

    > BPH to ten bank ktory ma archaiczny i nadwyraz skromny interface WWW?
    >
    > W placowkach faktycznie szybka obsluga bo malo klientow, ciekawe czemu... haha.

    BPH to przede wszystkim ten bank, który wymaga plugina w przeglądarce.

    Po każdym większym upgradzie wersji firefoxa system transakcyjny de facto przestaje
    działać i trzeba czekać aż dostawca plugina w jednym z plików podbije najnowszą
    wspieraną wersje i skasuje BPH za dostarczenie upgrade'u pligina.

    I tak się to kręci od dobrych kilka lat...

    Wdepnąłem tylko na moment do BPH bo zapłacili mi za to, żebym przekonał się jak
    kiepski system transakcyjny przygotowali.

  • 6. Data: 2013-09-20 14:53:08
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "luc" napisał w wiadomości grup
    >http://www.bankier.pl/wiadomosc/Bankier-pl-sprawdzi
    l-co-internauci-sadza-o-swoich-kontach-2941736.html
    >BPH? To jacyś internauci z alternatywnej rzeczywistości byli...

    Tu jest usenet, a trzeba przyznac ze usenet malo reprezentatywny jest.

    Teraz wiekszosc to na jakis fejsach siedzi, forumach, a tu same
    wapniaki :-)

    J.

  • 7. Data: 2013-09-20 15:19:20
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Fri, 20 Sep 2013 03:20:27 -0700 (PDT), "az.anonim" <a...@o...pl>
    wrote:

    >Wdepnąłem tylko na moment do BPH bo zapłacili mi za to, żebym przekonał się jak
    kiepski system transakcyjny przygotowali.
    Teraz, po przymusowej przesiadce z Sezam na BusinessNet, jest jeszcze
    gorzej niz bylo miesiac temu.

    WAM

  • 8. Data: 2013-09-21 00:23:04
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "luc" 4...@g...co

    http://www.bankier.pl/wiadomosc/Bankier-pl-sprawdzil
    -co-internauci-sadza-o-swoich-kontach-2941736.html

    : BPH? To jacyś internauci z alternatywnej rzeczywistości byli...

    ING obok Inteligo? Trabant na równi z BMW?

    BTW -- ja mam miłe wspomnienia z BPH.
    250 pln to niby mało w dzisiejszej rzeczywistości, ale miło było. :)

    IMO najlepsze wspomnienia daje Dobre konto. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 9. Data: 2013-09-21 00:24:23
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "J.F" 523c4559$0$17967$6...@n...neostrada.pl

    > Teraz wiekszosc to na jakis fejsach siedzi, forumach, a tu same wapniaki :-)

    Ponoć twórca fejsbuka uważa, iż fejsbuk się kończy.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 10. Data: 2013-09-21 10:37:34
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 21 Sep 2013 00:24:23 +0200, Eneuel Leszek Ciszewski
    > "J.F" 523c4559$0$17967$6...@n...neostrada.pl
    > Ponoć twórca fejsbuka uważa, iż fejsbuk się kończy.

    On sie dopiero rozkreca :-)

    J.