    From: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Panowie z Open Finance ...kamienie idźcie tłuc ;-)
    Date: Tue, 20 Apr 2010 18:36:42 +0200

    "L" <i...@o...pl> wrote in message news:hqkakj$vcc$1@news.onet.pl...
    > Założyłem 4 lokaty Internetowe w marcu [[przez internet]]
    > Wczoraj chciałem zerwać dwie z nich okazuje się że NIE mogę tego zrobić
    > sam przez internet tylko przez konsultanta.
    > Zadzwoniłem.......czekałem na zgłoszenie ....bagatela 11 minut
    > Następnie po 'perypetiach' wreszcie przyjęto moje zerwanie lokat .....
    > było to około południa ..... i dowiedziałem sie ze lokaty będą zerwane
    > dopiero na drugi dzień a na następny czyli TRZECI dzień dostanę je na
    > konto.:-((((
    >
    > Panowie z OF czyżby pył wulkaniczny wam zaszkodził ??? ;-) ....... weźcie
> [...]
    Generalnie polecam robienie nieodnawialnych, ktore wracaja terminowo do
    innego banku. Czasami moze dzwonic ktos i nagabywac na odnowienie, ale wtedy
    trzeba zdecydowanie potwierdzic chec zakonczenia lokaty zgodnie z
    wczesniejsza dyspozycja. Jezeli chcemy ulokowac pieniazki dalej, to nie jest
    problemem przelanie jej za kilka dni. (wniosek i % mozemy zaklepac sobie z
    wyprzedzeniem). Open to nie jest system bankowosci internetowej, gdzie
    swobodnie mozemy dysponowac swoimi pieniedzmi przez internet.