  • 11. Data: 2005-04-18 06:39:50
    Temat: Re: PZ TePsy: BPH v Inteligo v mBank
    Od: Jacek Wojaczyński <k...@z...org>

    Kamil Jonca <k...@p...onet.pl> wrote:

    > Dnia Sun, 17 Apr 2005 11:17:12 +0200,
    > osoba podpisana: Marcin Nowakowski <m...@U...net.pl>
    > No tak, ale po prostu tym kontem nie interesuję sie zbyt często.
    > Poza tym dla niektórych subkonto do karty to też hardcore :-)
    > KJ

    Do karty to jednak jakby trochę mniej.

    Natomiast jeśli chodzi o bezpieczeństwo Polecenia Zapłaty to miałem
    przypadek właśnie w TPSA, że pobrali opłatę podwójnie. 2 dni później kasa
    była z powrotem na koncie i jeszcze przyszedł list z przeprosinami do
    domu.

    A ja się zastanawiam czy odwoływać PZ dla Ery. Przeszedlem z abonamentu na
    kartę i nie powinni mnie już niczym obciążać, a odwołanie PZ coś tam
    jednak w Inteligo kosztuje... Jak myślicie jest sens to odwoływać czy
    niech sobie wisi?

    --
    Jacek Wojaczyński

  • 12. Data: 2005-04-18 07:55:57
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Jacek Wojaczyński said the following On 2005-04-18 08:39:
> [...]

    > kartę i nie powinni mnie już niczym obciążać, a odwołanie PZ coś tam
    > jednak w Inteligo kosztuje... Jak myślicie jest sens to odwoływać czy

    No i tu subkonto się przydaje :-)
    Po prostu je zamkniesz :-)
    KJ

  • 13. Data: 2005-04-18 08:57:16
    Od: Jacek Wojaczyński <k...@z...org>

    Kamil Jońca <k...@p...onet.pl> wrote:

    > No i tu subkonto się przydaje :-)
    > Po prostu je zamkniesz :-)

    Hehe, całkiem sprytne jak na uniknięcie opłaty za odwołanie PZ :-)
    Myślę, że ERA to poważna firma i nie będzie problemów. Na razie nie odwołuję
    tego PZ.

    --
    Jacek Wojaczyński

  • 14. Data: 2005-04-18 10:28:11
    Od: Malgorzata Lewicka <s...@h...pl>

    Tako rzecze Kamil Jonca:
    [...]
    [...]
    > A poza tym wygląda na to, że najgorszy okres (przynajmniej w tak
    > prostych sprawach) TPSA ma już za sobą.

    No nie wiem. Ja z pewnością nie będę płacić TPSA PZ; odkąd założyłam
    telefon, nie dostałam ani jednej poprawnej faktury. Ostatnio plan
    standardowy zmutował mi samoczynnie w socjalny, znakomicie, mniej płacę,
    ale wolałabym nie musieć co miesiąc odkręcać, jeśli spodoba im się naliczać
    mi więcej.

    Saddie
    --
    <@voidhead> zespół cisco polega na tym, ze nieswiadomie
    saddie wbijasz do serwerowni, rozpierdalasz siec w drobny mak,