  • 11. Data: 2003-12-19 20:02:56
    Temat: Re: PRnews.pl wygralo Multigre dla mediow!!! :)
    Od: Piotr \"Kazimierz\" Kuźmiak <kazmirz@(usuń)astercity.net>

    "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]nawara@op.pl> wrote in message
    news:brmh3b$ct3$1@news.onet.pl...
    > 5804,38
    >
    > AMRA na premiera !!! :-)

    i Ministra finansow zarazem !!! :)

    --

    Piotr "Kazimierz" Kuźmiak

  • 12. Data: 2003-12-19 20:12:50
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]nawara@op.pl>

    Użytkownik "Piotr "Kazimierz" Kuźmiak" <kazmirz@(usuń)astercity.net> napisał
    w wiadomości news:brvlht$isr$1@mamut.aster.pl...

    > i Ministra finansow zarazem !!! :)

    i wiceministra też ! :-)

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara

  • 13. Data: 2003-12-19 20:53:44
    Od: Piotr \"Kazimierz\" Kuźmiak <kazmirz@(usuń)astercity.net>

    > i wiceministra też ! :-)

    Jakbysmy wiecej takich "Amrow" mieli to bysmy se sami te Ameryke przegonili
    ;)))))))

    --

    Piotr "Kazimierz" Kuźmiak

  • 14. Data: 2003-12-29 14:43:30
    Od: MiKo <m...@n...pl>

    Krystek wrote:

    > Eeee, nie musi być tak źle. Myślę, że Pani Marchowska ma konto w "dobrej
    > domenie" a tam to już administratorzy serwerów dbają, żeby spam nie
    > przyłaził ;-)

    Sa programy robiace to automatycznie. Ja uzywam popfile (
    http://popfile.sf.net/ ) - dziala rewelacyjnie (choc wymaga pewnego
    okresu do "nauczenia sie" co jest spamem). Prawda jest taka ze przed
    spamem nie da sie juz uciec - spamerzy juz nie tylko zasysaja adresy z
    newsow i stron www, ale sami generuja losowe ciagi znakow i doklejaja do
    nich @domena.com. Tak wiec ze spamem nalezy walczyc. Oczywiscie jest to
    (czy powinno byc) glownie zadanie administratorow, ale kazdy prywatnie
    tez moze miec wlasna linie obrony.

    Miko