  • 1. Data: 2002-01-03 20:22:49
    Temat: PRZELEWY Z PBK DO BPH....
    Od: m...@e...pl (MARCIN Kubiczek)

    W dniu dzisiejszym będąc ciekaw jak się zachowa BANK BPH PBK S.A księgując
    uznania przychodzące do dawnego BPH z dawnego PBK A KONKRETNIE z jaką datą
    waluty zaksięguje te operacje,wysłałem taki list do banku....

    Proszę o informację ,czy wpłata gotówkowa dokonana w dawnych oddziałach PBK
    ,na rachunek sezam prowadzony w BPH ,realizowana np. elixirem będzie
    księgowana na rachunku w BPH z datą efektywną waluty.Na dzień dzisiejszy
    uznania przychodzące eleixirem III SESJĄ z poleceniem zaksięgowania na
    rachunkach w BPH nie są księgowane z datą waluty-jak to będzie z
    PRZELEWAMI-UZNANIAMI Z PBK?
    W miarę możliwości proszę o wyczerpującą odpowiedź.

    A OTO CO OTRZYMAŁEM Z BANKU..........

    Szanowny Panie,
    Uprzejmie informuję, że przelewy z oddziałów PBK do oddziałów BPH nie
    są realizowane poprzez Elixir.
    Są księgowane na rachunkach w BPH w dniu wpływu, jeżeli zlecenie wpłynie do
    godziny 16.00 w dniu roboczym.
    Informuje także, że już wkrótce godzina graniczna zmieni się na 18.00.
    Z poważaniem
    Marzena Czarny
    ***

    Więc ciekawe jakim systemem te operacje są realizowane a na pewno już nie
    online ,może jakimś wewnętrznym systemem stworzonym na ich potrzeby.
    Ponieważ Pani Czarny nie odpowiedziała na zasadnicze pytanie w moim mailu
    ,-mam pytanie czy ktoś z grupowiczów wpłacał w PBK na swój rachunek
    prowadzony w BPH, I JAK TA OPERACJA ZOSTAŁA zaksięgowana (z jaką datą
    waluty).
    Niestety jest duże prawdopodobieństwo ,że BPH będzie księgował takie wpłąty
    z datą wpływu uznania rachunku a nie z datą operacji .(BPH III SESJE
    ELIXIRU księguje następnego dnia rano,oczywiście nie z datą waluty.....)

    *Marcin Kubiczek

  • 2. Data: 2002-01-04 08:30:20
    Temat: Re: PRZELEWY Z PBK DO BPH....
    Od: Marek Janik <z...@b...net.pl>

    > Wi?c ciekawe jakim systemem te operacje s? realizowane a na pewno ju? nie
    > online ,mo?e jakim? wewn?trznym systemem stworzonym na ich potrzeby.

    wydaje mi sie ze fuzja na razie ma status prawny jednynie ... a systemy moze
    zostana
    zintegrowane okolo wrzesnia .... :) przynajmniej tyle tylko wiem ...

  • 3. Data: 2002-01-04 09:42:43
    Od: m...@e...pl (MARCIN Kubiczek)

> [...]
    moze
    > zostana
    > zintegrowane okolo wrzesnia .... :) przynajmniej tyle tylko wiem ...

    Czy Ty korzystasz z ich uslug?

  • 4. Data: 2002-01-04 10:19:15
    Od: Marek Janik <z...@b...net.pl>

    > Czy Ty korzystasz z ich uslug?

    no niestety ... mam konto w BPH .... ( i pracujaca tam zone :))) )