  • 1. Data: 2002-01-03 19:31:37
    Temat: Integrum w BGŻ
    Od: "AR" <ar_ar(nospam)@poland.com>

    Cześć!

    Jakie macie doświadczenia z kontem Intergum w BGŻ?

    Próbowałem pytać w tradycyjnym oddziale BGŻ, ale tam panie były jakieś
    niekumate. A w innym nie chciało mi się stać, bo była kolejka.

    Sory że tak wypytuje o konta, ale do soboty muszę sobie gdzieś założyć, bo
    wyprowadzam się z BPH-PBK.

    Pozdro

    AR

    PS: a może PKO BP?

  • 2. Data: 2002-01-04 16:15:37
    Temat: Re: Integrum w BGŻ
    Od: "Krzysiek" <m...@g...de>

    panie - niekumate. była kolejka - sam sobie odpowiadasz na pytanie. Ja
    odradzałbym INTEGRUM !!! niczym nie różni się od peerelowskiego bgż

  • 3. Data: 2002-01-04 16:32:47
    Od: "Rena" <r...@p...pl>

    Użytkownik "Krzysiek" <m...@g...de> napisał w wiadomości
    > panie - niekumate. była kolejka - sam sobie odpowiadasz na pytanie. Ja
    > odradzałbym INTEGRUM !!! niczym nie różni się od peerelowskiego bgż

    podpisuje siepod tym - kompetencja dysponentow zalamujaca!

  • 4. Data: 2002-01-05 12:45:49
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Thu, 3 Jan 2002 20:31:37 +0100, "AR" <ar_ar(nospam)@poland.com>
    wrote:

    >Sory że tak wypytuje o konta, ale do soboty muszę sobie gdzieś założyć, bo
> [...]
    Na prawde, chcesz pzejsc z deszczu pod rynne ;-) ?

    Jakbys podal z jakiego miasta jestes, czego oczekujesz (dostep
    inetowy?) i o jakiej "klasy" koncie myslisz (standard czy vip) to
    mozna by cos doradzic.

    Jesli chodzi o inet to pamietaj, ze zarowno w PKOBP jak i Integrum sa
    to praktycznie konta wirtualne prowadzone w wydzielonym oddziale. W
    placowce mozna co najwyzej wplacic gotowke bez prowizji (ale tak
    idzie to elixirem) albo oddac token ;-).
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl

  • 5. Data: 2002-01-05 17:29:07
    Od: <z...@p...onet.pl>

    > PS: a może PKO BP?

    Oooo rany!!! Z tego zwiałem nie dawno :I
    Nie lepiej mBank?

    pozdr.

  • 6. Data: 2002-01-05 17:44:53
    Od: <m...@p...onet.pl>

    > Oooo rany!!! Z tego zwiałem nie dawno :I
    > Nie lepiej mBank?

    PKO BP zdecydowanie odpada, ale z Integrumem miałem do tej pory raczej
    przyjemne doświadczenia (oddział przy Kasprzaka, Wawa)... Dużo przyjemniej niż
    w Millennium.

    Zależy jeszcze czego oczekujesz od banku. Pożegluj po sieci, poprzeglądaj TOiP-
    y, poczytaj grupę - banku idealnego nie ma!
    Ja mam tandem z Fortisem.

    pozdrawiam
    maksymilian

  • 7. Data: 2002-01-05 18:01:53
    Od: "AR" <ar_ar(nospam)@poland.com>

    <z...@p...onet.pl> wrote in message

    > Oooo rany!!! Z tego zwiałem nie dawno :I
    > Nie lepiej mBank?

    Zdecydowałem się na BZ WBK + mBank

    Pozdro
    AR

  • 8. Data: 2002-01-06 08:19:56
    Od: "Michal Biernacki" <m...@o...uw.edu.pl>

    witam,

    "Wojtek Frabinski" <w...@a...net.pl> wrote in message

    [...]
> [...]
    > placowce mozna co najwyzej wplacic gotowke bez prowizji (ale tak
    > idzie to elixirem) albo oddac token ;-).

    Jezeli chodzi o Integrum, to nie masz racji.
    1. Nie jest to konto tylko wirtualne.
    2. W kazdym oddziale (a wlasciwie w kazdej placowce) mozesz sprawdzic stan
    konta, wplacic i wyplacic gotowke.
    3. Takie transakcje nie ida zadnym elixirem.

    pozdrawiam,

    Michal.

  • 9. Data: 2002-01-06 10:13:51
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Sun, 6 Jan 2002 09:19:56 +0100, "Michal Biernacki"
    <m...@o...uw.edu.pl> wrote:

> [...]
    >konta, wplacic i wyplacic gotowke.
    >3. Takie transakcje nie ida zadnym elixirem.

    Mowisz o eIntegrum (z dostepem internetowym) ?
    Moze w placowkach "wlasciwych" Inegrum rzeczywiscie. Ja niestety
    mialem z nimi kontakt tylko przez oddzial BGZetu.

  • 10. Data: 2002-01-06 11:39:57
    Od: "Michal Biernacki" <m...@o...uw.edu.pl>

    witam,

    "Wojtek Frabinski" <w...@a...net.pl> wrote in message

    [...]
    > Mowisz o eIntegrum (z dostepem internetowym) ?
    > Moze w placowkach "wlasciwych" Inegrum rzeczywiscie. Ja niestety
    > mialem z nimi kontakt tylko przez oddzial BGZetu.

    eIntegrum niczym sie nie rozni od zwyklego Integrum (oczywiscie poza
    dodatkowa funkcja dostepu przez internet). Z pomoca karty, ktora dostajesz
    do swojego rachunku mozesz dokonywac wszelkich operacji na koncie (wplata,
    wyplata, sprawdzenie salda itp) w kazdej placowce BGZ, niezaleznie czy to
    McIntegrum, czy stary oddzial (we wszystkich zainstalowane sa POS-y).

    pozdrawiam,

    Michal