  • 1. Data: 2010-08-25 11:21:00
    Temat: POLBANK - to jednak straszne dziadostwo
    Od: b...@p...onet.pl

    Dwa tygodnie temu zwiększyłam w oddziale limit przelewów zewn. i spałam
    spokojnie do dziś. Rano okazało się,że nic z tego. System widzi stary limit
    5000 i nie puszcza wiecej. Telefon do oddziału, gdzie od 4 godz. kopią się z
    Centralą kto temu winny, a ja ciągle mam blokadę na dalsze przelewy. Po prostu
    kpiny!!!! Przydałaby się im nauczka w postaci obarczenia karą mnie, a przez to
    ich, za brak np. wpłaty zaliczki przeze mnie, skutkujący karą
    umowną,powiedzmy, 100000. Prosty sposób na zarobek.Może ktoś przećwiczy.
    O wpłatach waluty i możliwością ich dysponowania po 4 dniach roboczych nawet
    nie wspominam, bo mi się nóż otwiera.
    Dobrze,że obniżyli na MO. Nie będzie żal ich zostawiać.

  • 2. Data: 2010-08-25 12:03:01
    Temat: Re: POLBANK - to jednak straszne dziadostwo
    Od: "Damian Niusy" <a...@w...pl>

    Użytkownik <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Centralą kto temu winny, a ja ciągle mam blokadę na dalsze przelewy. Po

    Widać każdy musi to przejść. Ja dokładnie to samo miałem rok temu dopiero po
    3 wizycie udało im się to zrobić. Z tym bankiem trzeba mieć cierpliwość ale
    jak już zadziała to jest dobrze.

    Damian

  • 3. Data: 2010-08-25 12:20:01
    Od: Sebastian <n...@n...com>

    W dniu 2010-08-25 14:03, Damian Niusy pisze:

> [...]
    > dopiero po 3 wizycie udało im się to zrobić. Z tym bankiem trzeba mieć
    > cierpliwość ale jak już zadziała to jest dobrze.

    Polecam przy drugim podejściu poprosić o podanie pozostałych limitów.
    Aplikacja chyba nie pozwala ustawienie jednego tylko wszytkie limity
    trzeba podawać. Mi przy okazji takiej korekty pracownik poprzestawiał
    wszystkie pozostałe i miałem 10tyś na wszystko łącznie z tymi pomiędzy
    swoimi rachunkami.
    W końcu też musiałem odwiedzać bank kilka razy.

    Sebastian

  • 4. Data: 2010-08-25 15:04:42
    Od: b...@p...onet.pl

> [...]
    > swoimi rachunkami.
    > W końcu też musiałem odwiedzać bank kilka razy.

    A pozostałe limity to np. jakie?
    Przelewy wewn. nie są limitowne kwotą (na pewno między swoimi rach.).
    Ja ustawiałam dzienny limit na przelew zewnętrzny.
    Pracownik w banku nic nie może. On wysyła tylko moją dyspozycję do Centrali i
    to chyba mailem. Centrala ma 24 godz. na zwiększenie limitu. I to też big
    porażka. W każdym innym banku dzieje się to od ręki (np. Lukas), a efekt
    natychmiastowy.

  • 5. Data: 2010-08-25 16:39:30
    Od: b...@p...onet.pl

    Kolejne "dziadostwo" to takie,że mając wyczerpany limit na przelewy dziś, nie
    mogę zlecić przelewu na jutro, bo blokada trzyma po dacie wpisywania przelewu
    a nie po dacie realizacji przelewu. Archaizm!!!

  • 6. Data: 2010-08-25 17:22:50
    Od: "b.s." <o...@p...fm.pl>

    <b...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    > przelewu
    > a nie po dacie realizacji przelewu. Archaizm!!!

    Ja w piatek zlecalem przelewy zewnetrzne na piatek, sobote i niedziele po 5k
    i nie bylo problemow. A blokade mam zalozona

  • 7. Data: 2010-08-25 17:58:26
    Od: b...@p...onet.pl

    > <b...@p...onet.pl> wrote in message
    >
    > Ja w piatek zlecalem przelewy zewnetrzne na piatek, sobote i niedziele po 5k
    > i nie bylo problemow. A blokade mam zalozona

    To co mam teraz myśleć o systemie, który jednym daje taką możliwość, a innym
    nie. Dziury w systemie aż (nie)miło. W końcu ten system już trochę chodzi i
    sądziłam,że krytyczne błędy zdążyli naprawić.
    Próbowałam dziś tej operacji kilkakrotnie. Albo błąd systemu zablokował
    wszelkie przelewy na zawsze albo trzyma blokada, która jutro rano puści.
    Tak czy siak PORAŻKA!!!!

  • 8. Data: 2010-08-25 21:33:53
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    On 25 Sie, 19:58, b...@p...onet.pl wrote:

    > Tak czy siak PORAŻKA!!!!

    co chcecie, musza byc jakies wady aby nie było za dobrze;)

  • 9. Data: 2010-08-26 07:11:13
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    b...@p...onet.pl pisze:
> [...]
    > nie wspominam, bo mi się nóż otwiera.
    > Dobrze,że obniżyli na MO. Nie będzie żal ich zostawiać.

    Od 3 lat co kilka dni ktos pisze o "ulomnosciach" systemu
    informatycznego... greckobanku.... a stada ułomnych klientów za 0,1%
    pakuje sie w ten pasztet. Gratulujemy

  • 10. Data: 2010-08-26 07:14:51
    Od: b...@p...onet.pl

    > Od 3 lat co kilka dni ktos pisze o "ulomnosciach" systemu
    > informatycznego... greckobanku.... a stada ułomnych klientów za 0,1%
    > pakuje sie w ten pasztet. Gratulujemy

    Można było założyć,że 3 lata to dość czasu, by zlikwidować
    wszelkie "ułomności".
    Ale widać,że matołectwo u nich wybitne lub taka specyficzna grecka strategia.
    Niestety, ofertę od lat do teraz mają najlepszą.W segmencie, który mnie
    interesuje.
    Niemniej, z uwagi na powyższe "schody", długo już u nich nie pobędę.