  • 1. Data: 2010-08-25 10:02:29
    Temat: Plastik dla wybranych...
    Od: luc <b...@g...net>

    http://www.bankier.pl/wiadomosc/World-Signia-w-Raiff
    eisen-Banku-2197871.html

    "Na czym polega ekskluzywność tej karty? Na przykład na nieosiągalnym
    dla przeciętnego śmiertelnika limicie kredytowym liczonym w milionach
    złotych. Zalet takiego rozwiązania może być wiele. Jeśli zajdzie
    potrzeba, krezus będzie mógł sobie kupić szybko luksusowe auto płacąc
    kartą. Teoretycznie nic nie będzie stało także na przeszkodzie, by
    zapłacić plastikiem za apartament czy mieszkanie. Krótko mówiąc: taki
    podręczny bardzo wysoki kredyt na dowolne wydatki."

    Ciekawe, który dealer samochodowy w Polsce przyjąłby zapłatę za
    samochód kartą, nawet taką kartą?

    pzdrwm
    luc

  • 2. Data: 2010-08-25 10:08:34
    Temat: Re: Plastik dla wybranych...
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    luc pisze:
> [...]
    > zapłacić plastikiem za apartament czy mieszkanie. Krótko mówiąc: taki
    > podręczny bardzo wysoki kredyt na dowolne wydatki."

    No nie wiem, czy milionerzy mają mentalność bab, że nagle wpadają na
    pomysł zakupu mieszkania, a nie mają "gotówki" pod ręką, czy innych
    wolnych środków. I koniecznie muszą zrobić zakup tu i teraz, a nie za
    kilka dni. IMHO więcej w tej karcie marketingu niż faktycznych potrzeb
    klientów.

    > Ciekawe, który dealer samochodowy w Polsce przyjąłby zapłatę za
    > samochód kartą, nawet taką kartą?

    Pewnie tak, przecież nie mówimy o samochodzie za jakieś głupie 100
    tysięcy.

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2010-08-25 10:31:31
    Od: Michal <n...@n...org>

    W dniu 25.08.2010 12:02, luc pisze:

    > Ciekawe, który dealer samochodowy w Polsce przyjąłby zapłatę za
    > samochód kartą, nawet taką kartą?

    Pewnie dowolny, pod warunkiem zgody na obciążenie klienta prowizją za
    autoryzację.

    Michał

  • 4. Data: 2010-08-25 16:58:05
    Od: "Bogdan B." <g...@r...pl>

    W dniu 2010-08-25 12:02, luc pisze:

    > Ciekawe, który dealer samochodowy w Polsce przyjąłby zapłatę za
    > samochód kartą, nawet taką kartą?

    Dealer Skody w Gliwicach: płatności kartą maksymalnie 5000 zł.
    Zapłaciłem za usługę na dwie raty.
    Ale samochodu kartą ratalnie kupić nie próbowałem :-)

  • 5. Data: 2010-08-26 07:14:30
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    luc pisze:

    > Ciekawe, który dealer samochodowy w Polsce przyjąłby zapłatę za
    > samochód kartą, nawet taką kartą?

    A sens jaki ? I tak samochod musza przygotowac do wydania
    a przelew trwa chwile.

  • 6. Data: 2010-08-26 08:00:36
    Od: luc <b...@g...net>

    On 26 Sie, 09:14, Jan Strybyszewski <k...@...pl> wrote:

    > A sens jaki ?  I tak samochod musza przygotowac do wydania
    > a przelew trwa chwile.

    A o to zapytaj się osoby, która popełniła artykuł o karcie i pisała o
    możliwości "impulsowego zakupu auta" ;-)

    pzdrwm
    luc

  • 7. Data: 2010-08-26 08:05:09
    Od: "Marcin" <m...@g...pl>

    Jan Strybyszewski <k...@...pl> napisał(a):
    > A sens jaki ?

    Oszczednosc? Ja kupilem samochod i czesc zaplacilem przelewem, a 20tys zł
    zapłaciłem kartą polbank era, czyli miałem 200zł na pierwsze tankowanie (no,
    prawie) gratis ;-)

    Pani w kasie najpierw probowala obciazyc 20tys zł, ale wyskakiwał jej na
    terminalu komunikat o podanie hasła - ciekawe, co to za wynalazek?
    Spróbowała później 2x 10tys i przeszło bez najmniejszego problemu.

  • 8. Data: 2010-08-27 13:58:32
    Od: Grzesio <z...@g...com>

    On 26 Sie, 10:05, "Marcin" <m...@g...pl> wrote:

> [...]
    > terminalu komunikat o podanie hasła - ciekawe, co to za wynalazek?
    > Spróbowała później 2x 10tys i przeszło bez najmniejszego problemu.

    tez placilem karta (40tys) i tez musialem rozbic na czesci. Przy
    20tys. wlacza sie
    zabezpieczenie z prosba o podanie hasla admina. A sens ? Na karcie
    Polbank
    sa raty 0% (z 5% prowizja), chyba najtanszy kredyt 'samochodowy' i to
    bez zabezpieczen.

    --
    Grzesiek