  • 1. Data: 2010-08-25 11:47:04
    Temat: LOkata Banku Pocztowego kiedy zerwać?
    Od: " " <w...@g...pl>

    Witam w serwisie lokaty on-line banku pocztowego mam lokatę killer internetowa
    - jakaś stara zapomniałam o niej

    Aktualny okres lokaty ** 2010-08-19 do 2010-08-29

    1) kiedy mogę ją zerwać żeby nie starcić żadych odsetek?

    2) kiedy będą dostępne pieniądze na moim rachunku w innym banku - jak trwa i
    ile trwa to zrywanie

  • 2. Data: 2010-08-25 16:30:30
    Temat: Re: LOkata Banku Pocztowego kiedy zerwać?
    Od: MAR <M...@s...org>

    On Wed, 25 Aug 2010 11:47:04 +0000 (UTC), w...@g...pl wrote:

> [...]
    > - jakaś stara zapomniałam o niej
    >
    > Aktualny okres lokaty ** 2010-08-19 do 2010-08-29
    >
    > 1) kiedy mogę ją zerwać żeby nie starcić żadych odsetek?

    29

    > 2) kiedy będą dostępne pieniądze na moim rachunku w innym banku - jak trwa i
    > ile trwa to zrywanie

    30

    --
    Mar.