  • 11. Data: 2005-11-16 17:20:02
    Temat: Re: PKOBP hipoteczny, udało się komus obniżyc marżę?
    Od: "wk" <w...@g...pl>

    > składać wniosku o obniżenie marzy kredytu hipotecznego w PKO BP?
    >
    > Konkurencja faktycznie ma 1% marzy - Lukas bank np. proponuje 0,99% marży i
    > PLN prowizji przy przeniesieniu kredytu z innego banku. Odsetki mozna
    jedynie
    > odliczać gdy kupowałeś nieruchomosć na rynku pierwotnym - a kupowałeś?

    Tak rynek pierwotny.
    Czy Ty i przedpiscy mogą mi pomóc jak będę obliczał zwrot odsetek od
    podatku???
    Kredyt mam od grudnia 2003, akt notarialny dostałem w czerwcu 2005.
    Z tego co orientuje się w przepisach mogę to odliczyć od początku kredytu
    pomimo że akt notarialny dostałem w tym roku. Dla uproszczenia obliczmy że
    jest to okres od grudnia 2003 do końca grudnia 2005 czyli 25 m-cy, średnio
    550 zł czyli 13 750 zł. Ile z tego będę miał zwrotu??

  • 12. Data: 2005-11-16 17:22:22
    Od: "wk" <w...@g...pl>

    wk <w...@g...pl> napisał(a):

> [...]
    > jest to okres od grudnia 2003 do końca grudnia 2005 czyli 25 m-cy, średnio
    > 550 zł czyli 13 750 zł. Ile z tego będę miał zwrotu??

    550 zł oczywiście to tylko odsetki :-)

  • 13. Data: 2005-11-17 06:47:19
    Od: "gg" <d...@d...d.>

    Użytkownik "wk" <w...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Co to jest kredyt refinansowany???

    nie wiem czy dobrze go nazwałem ale chodzi tu o kredyt na spłatę innego
    kredytu

    --
    pozdrawiam
    P.

  • 14. Data: 2005-11-21 14:25:21
    Od: m...@p...pl (McMac)

    On Wed, 16 Nov 2005 10:45:47 +0000 (UTC), "wk" <w...@g...pl> wrote:

    Mi się udało. Podanie złożyłem na początku lipca i już po półtora miesiąca dali
    odpowiedź: zgodzili się na obniżenie marży z 5,7 do 2,8% (kredyt w CHF wzięty
    pod koniec 2002 roku). Warunek - podpisanie aneksu za 150zł. Ale nie
    skorzystałem, gdyż:
    * konkurencja oferowała znacznie korzystniejsze kredyty refinansowe,
    * nie było żadnej możliwości podniesienia kwoty, a mi zależało na spłaceniu
    innych długów za jednym zamachem.

    --
    - Maciej Kulawik ----------------