  • 1. Data: 2005-11-16 10:27:21
    Temat: kredyt w millennium na wykończenie
    Od: " " <r...@N...gazeta.pl>

    Ktoś może brał - bo 2 doradców mówi mi różne wersje
    - przygotowuję kosztorys
    - przychodzi rzeczoznawca i ocenia co ile będzie warte
    - dosteje pieniążki
    - kupuje sobie materiały itp
    i teraz czy muszę bankowi przedstawiać faktury ?

    bo parę rzeczy chętnie kupiłbym wcześniej i być może parę rzeczy kupiłbym
    taniej a zaoszczędzone pieniążki przeznaczył na inne zbożne cele

  • 2. Data: 2005-11-16 21:55:08
    Temat: Re: kredyt w millennium na wykończenie
    Od: Zbyszek <z...@p...onet.pl>

    Dnia 16-11-2005 o 11:27:21 <r...@N...gazeta.pl> napisał:

> [...]
    >
    > bo parę rzeczy chętnie kupiłbym wcześniej i być może parę rzeczy kupiłbym
    > taniej a zaoszczędzone pieniążki przeznaczył na inne zbożne cele

    Są wymagane faktury za materiały i wykonane prace. Mówi o tym $5 pkt 6 i 7
    Regulaminu kredytowania tegoż banku.

    Pozdr.
    Zbyszek

    ---
    Baza sygnatur wirusow (VPS): 0546-3, 2005-11-16
    Przetestowano na: 2005-11-16 22:55:19

  • 3. Data: 2005-11-16 22:28:00
    Od: Ra <adres.w@stopce>

    Zbyszek napisał(a):

    > Są wymagane faktury za materiały i wykonane prace. Mówi o tym $5 pkt 6 i
    > 7 Regulaminu kredytowania tegoż banku.

    A jest tam jakiś zapis czy data wystawienia faktury musi być po złożeniu
    wniosku, po otrzymaniu kredytu czy materiały mogą być kupowane a konto
    przyszłego kredytu

    --
    arek at aster dot pl

  • 4. Data: 2005-11-19 09:36:51
    Od: Zbyszek <z...@p...onet.pl>

    Dnia 16-11-2005 o 23:28:00 Ra <adres.w@stopce> napisał:

    > A jest tam jakiś zapis czy data wystawienia faktury musi być po złożeniu
    > wniosku, po otrzymaniu kredytu czy materiały mogą być kupowane a konto
    > przyszłego kredytu

    Jeżeli data faktury jest wcześniejsza niż data uzyskania kredytu to masz
    do czynienia z rafinansowaniem poniesionych nakładów, a to jest możliwe.
    Trzeba tylko wstawić odpowiednie zapisy do umowy.
    Pozdr

    ---
    Baza sygnatur wirusow (VPS): 0546-4, 2005-11-18
    Przetestowano na: 2005-11-19 10:36:58