  • 1. Data: 2005-11-16 10:45:47
    Temat: PKOBP hipoteczny, udało się komus obniżyc marżę?
    Od: "wk" <w...@g...pl>

    Witam,
    mam marże 1,5%, kredyt PLN, czy udało sie komuś obniżyc marżę?
    Chciałbym 1% bo tyle ma konkurencja itp. Opłaty sądowe spadają, więc
    przeniesienie kredytu to nie taki problem. Szantaż? :-)

    WK

  • 2. Data: 2005-11-16 11:35:12
    Od: "gg" <d...@d...d.>

    Użytkownik "wk" <w...@g...pl> napisał w wiadomości
    > mam marże 1,5%, kredyt PLN, czy udało sie komuś obniżyc marżę?
    > Chciałbym 1% bo tyle ma konkurencja itp. Opłaty sądowe spadają, więc
    > przeniesienie kredytu to nie taki problem. Szantaż? :-)

    Raczej negocjacje. Za szantarz jest artykuł w KK ;)

    --
    pozdrawiam
    P.

  • 3. Data: 2005-11-16 11:38:14
    Od: "wk" <w...@g...pl>

    > Raczej negocjacje. Za szantarz jest artykuł w KK ;)

    OKI
    udało Ci się?
    Czy wogóle komukolwiek udało się w trakcie trawania kredytu obinizyc marże
    nie przechodząc do konkurencji?
    Pani powiedziała mi że musiałbym od nowa wziąć kredyt :-) I wtedy może by sie
    udało :-) To jeśli miałbym brać od nowa to już wolę sie przenieść.

  • 4. Data: 2005-11-16 11:53:23
    Od: Remigiusz Babicz <r...@p...onet.pl>

    wk wrote:
> [...]
    > Pani powiedziała mi że musiałbym od nowa wziąć kredyt :-) I wtedy może by sie
    > udało :-) To jeśli miałbym brać od nowa to już wolę sie przenieść.

    Weż pod uwagę, że odsetek nie będziesz mógł odliczać od podatku. Opłaca
    Ci się to dla tego 0,5% marży?

    A jeśli policzysz sobie, że Ci się to nie opłaca, to pracownik banku tym
    bardziej sobie to obliczy i będzie miał dla ciebie gotową odpowiedź..

    reik.

  • 5. Data: 2005-11-16 12:27:30
    Od: "gg" <d...@d...d.>

    > OKI
    > udało Ci się?

    Nie mam kredytu hipotecznego....jeszcze.
    Chciałem zwrócić Ci tylko uwagę żebyś uważał na słowa... za szantaż można
    dostać do 3 lat i jest ścigany z urzędu... art 191 KK. Ale to co chcesz
    zrobić to po prostu twarde negocjacje. Dobrze żebyś miał jakieś asy w
    rękawie bo inaczej będziesz się czuł niefajnie jak bank Ci odmówi wiedząc
    że i tak trzyma Cię na krótkiej smyczy.

    --
    pozdrawiam
    P.

  • 6. Data: 2005-11-16 12:28:27
    Od: "gg" <d...@d...d.>

    Użytkownik "Remigiusz Babicz" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Weż pod uwagę, że odsetek nie będziesz mógł odliczać od podatku. Opłaca
    > Ci się to dla tego 0,5% marży?

    Od refinansowanego kredytu nie można?

    --
    pozdrawiam
    P.

  • 7. Data: 2005-11-16 14:38:41
    Od: Remigiusz Babicz <r...@p...onet.pl>

    gg wrote:
    > Użytkownik "Remigiusz Babicz" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Od refinansowanego kredytu nie można?

    No właśnie nie można, chyba, że się coś ostatnio zmieniło w tym temacie.
    Wszystko z tego względu, że przepis mówi o "kredycie na zakup mieszkania
    itp." a nie o "kredycie na spłatę innego kredytu".

    reik.

  • 8. Data: 2005-11-16 15:10:23
    Od: "wk" <w...@g...pl>

    > Weż pod uwagę, że odsetek nie będziesz mógł odliczać od podatku. Opłaca
    > Ci się to dla tego 0,5% marży?

    A dlaczego nie będę mógł odliczać odsetek, nie kumam?
    Odsetki dopiero od tego roku będę mógł odliczać, bo w tym roku dostałem akt
    notarialny.

    WK

  • 9. Data: 2005-11-16 15:16:22
    Od: "wk" <w...@g...pl>

    > Od refinansowanego kredytu nie można?

    Co to jest kredyt refinansowany???

  • 10. Data: 2005-11-16 15:49:21
    Od: "ewela" <e...@o...pl>

> [...]
    >
    > WK
    >
    > Czytam co napisałeś i co napisali rozmówcy i tak, dziwne, ze nie mozna
    składać wniosku o obniżenie marzy kredytu hipotecznego w PKO BP?

    Konkurencja faktycznie ma 1% marzy - Lukas bank np. proponuje 0,99% marży i O
    PLN prowizji przy przeniesieniu kredytu z innego banku. Odsetki mozna jedynie
    odliczać gdy kupowałeś nieruchomosć na rynku pierwotnym - a kupowałeś?