  • 21. Data: 2003-04-17 07:24:16
    Temat: Re: PKO s.a. znikło mi 100zł
    Od: m...@o...pl

    > 30 na karku, a nie wiesz jak sie nazywa bank? Wstyd.

    Nieuważnie czytasz to, co napisałem. Wstyd! ;-)
    Nie napisałem, że ten bank nazywa się tak obecnie, ale że ktoś, kto (nigdy) nie
    słyszał nazwy Bank Polska Kasa Opieki SA (czyli PKO SA) musi być bardzo
    młody... :-)

    Swoją drogą przeczytaj tekst z 17 kwietnia 2003 02:31:59 (niejakiego valeta) -
    wynika z niego, że Pekao nadal w dokumentach figuruje jako PKO SA...

    m23m

    P.S. W PKO BP miałem książeczkę oszczędnościową od połowy lat osiemdziesiątych,
    a potem konto w latach 1994-2002, w Pekao SA mam konto od 1993 (z przerwami).
    I nigdy nie zdarzyło mi się pomylić tych banków... ;-)

  • 22. Data: 2003-04-17 08:00:47
    Od: "Grzegorz Niedzwiecki" <g...@n...pl>

    > Najlepiej by było, gdyby te banki nie nazywały się tak samo! Bo to chyba
    > tylko w Polsce jest możliwe, że istnieją dwa różne banki, których nazwy
    > czyta się identycznie.

    Ale przecież są różne tylko niektórzy nie chcą tego zauważyć.

  • 23. Data: 2003-04-18 09:56:31
    Temat: Odp: PKO s.a. znikło mi 100zł
    Od: "corner" <c...@i...pl>

    Użytkownik Kazimierz <kazmirz@astercity(usuń).net> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:b7ka2e$hif$...@f...acn.pl...

    > Bo zadna z tych pisowni nei pozostawia watpliwosci co do tego o jaki bank
    > chodzi.

    A ktoś kiedyś twierdził, że MBank to będzie MultiBank, a mBank to będzie
    mbank. I czasem nie mogę dojść do tego co jest co - ale to chyba przez tą
    osobę, która mi wmawiała taką pisownię...