  • 1. Data: 2004-10-08 12:14:41
    Temat: Millenet - problem
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Mam od jakiegos czasu probelm z Millenetem.
    Loguje sie poprawnie do serwisu - a potem jak np chce wejsc w historie cz
    zrobic przelew itp wywala mnie znowu bez zadnego komunikatu do okna z
    logowaniem.
    Wkurzajace tosie robic bo nic nie moge zobaczyc.
    I nie wiem czy to wina XP SP2, chello czy tego ich systemu.
    Wszedzie indziej jest ok...

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || finansowy wortal public relations:
    http://www.PRnews.pl

  • 2. Data: 2004-10-08 12:16:36
    Temat: Re: Millenet - problem
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl> wrote:
    > Wszedzie indziej jest ok...

    No i nie jestem pewien czy wyszedl wczoraj cholerny przelew czy nie. A
    sprawdzic nie moge wrrrr

  • 3. Data: 2004-10-08 14:37:48
    Od: Radoslaw Dabrowski <r...@f...pl>

> [...]
    > logowaniem.
    > Wkurzajace tosie robic bo nic nie moge zobaczyc.
    > I nie wiem czy to wina XP SP2, chello czy tego ich systemu.

    Mam od miesiaca ten sam problem. Po zalogowaniu chce zrobic przelew, albo
    juz zatwierdzic wyjscie przelewu po wspisaniu wszystkich danych, czy
    wybrac inna funkcje i wywala mnie do okna logowania. Dzwonilem do
    infolinii. Tam radzono mi:
    - wyczyscic cache (+zawartosc offline), cookies itd. - nie pomoglo
    - zainstalowac najnowsze patche i poprawki - mam wszystko najnowsze i nie
    dziala
    - sprobowac pozniej - mam to samo codziennie o kazdej porze dnia i nocy

    Tak samo mam w pracy i w domu. Testowane na 98SE IE6, XP SP1, XP SP2 to
    samo.
    Ktoregos dnia musialem zrobic przelew i nie moglem kilkadziesiat razy tego
    dokonac.
    Dobrze, ze robie praktycznie 1-2 przelewy w m-cu, ale jak tak dalej bedzie
    to zrezygnuje z tego banku :)

    Pozdrawiam
    Radek