    From: "Izzza" <e...@p...net>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: PKO SA - bankomat wyplacil za malo pieniedzy
    Date: Fri, 22 Apr 2005 18:11:18 GMT

    Witam

    2 tygodnie temu wyplacalam pieniadze z bankomatu (w innej miejscowosci niz
    moj maciezysty oddzial) chcialam 300pln ale bankomat wyplacil 200 pln.
    Zadzwonilam na infolinie z bankomatu i dowidzialam sie, ze mam sie zglosic
    reklamacje do maciezystego banku lub do najblizszego banku z bankowa karta
    identyfikacyjna.
    Nie mialam tej karty wiec zglosilam reklamacje w maciezystym oddziale.
    Dzisiaj dzwoni do mnie babeczka z dzialu reklamacji i informuje mnie, ze
    moja reklamacja zostala rozpatrzona negatywnie.
    Co mam dalej robic?
    Jak to mozliwe ze po przeliczeniu kasy bankomatu wszystko im sie zgadza?
    Co mam dalej robic? Dac sprawe do sadu, ze mnie okradli/oszukali?? nie wiem
    :(

    Szukalam w googlach ale nie znalazlam nic na ten temat.