    From: dooh <d...@w...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: PKO Inteligo - Kiedy uzupełniają historię rachunku ?
    Date: Sat, 12 Mar 2005 10:23:35 +0100
    Sender: p...@o...pl@nat1.neonet.gliwice.pl

    Mam w PKO Superkonto Student. W czwartek uruchomiałem dostęp PKO Inteligo.
    Od tego czasu były 2 operacje : wpłata na moje konto i przelew, który
    wykonałem przez internet. Do wczorajszego wieczoru te 2 operacje "wisiały"
    w środkach nierozliczonych. Dzisiaj rano sprawdziłem już ich tam nie ma,
    saldo się zmieniło zgodnie z tymi dwoma operacjami ale w dalszym ciągu mam
    pustą "Historię rachunku" (próbowąłem wszyskich sposobów zmieniając okres,
    kwoty i typy operacji).

    Czy to normalne ?
    Czy jest ona dopiero uzupełniane po pewnym czasie ?

    Prosze o odpowiedź. Pozdrawiam

    --
    [ d.o.o.h. - Device Optimized for Observation and Harm ]
    [ mail:dooh(at)wp(dot)pl GG:198354 http://dooh.virtu.pl ]