  • 1. Data: 2004-05-06 12:18:43
    Temat: karta debetowa i nowa umowa w BPH
    Od: "ela" <e...@p...onet.pl>

    Wraz z nowa debetowa karta VC (przyslana do domu, zawsze byla do odboiru w
    banku) otrzymalam do podpisania umowe o te karte. Po PIN (nowy) musze
    zglosic sie do banku. I jeszcze jedna niespodzianka. Wydanie karty podrozalo
    o 50% (teraz 75 zl za rok).
    I teraz pytanie. Czy jezeli nie podpisze umowy i nie odbiore PIN, to moga
    pobrac mi 75 zl za wydanie karty? Pani na infolinii twierdzi, ze tak , ale
    na razie nie sciagneli mi oplaty.

    Bede wdzieczny za sugestie

    ela

  • 2. Data: 2004-05-06 12:23:14
    Temat: Re: karta debetowa i nowa umowa w BPH
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    ela wrote:

    > Wraz z nowa debetowa karta VC (przyslana do domu, zawsze byla do odboiru w
    > banku) otrzymalam
    ^^^^^^^^^^^^^^^^[1]

    > Bede wdzieczny za sugestie
    ^^^^^^^^^[2]

    Rozdwojenie jaźni?

    KJ

  • 3. Data: 2004-05-06 13:08:25
    Od: "ela" <e...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Kamil Jońca" <k...@g...pl> napisał w wiadomości

    > ^^^^^^^^^^^^^^^^[1]

    > ^^^^^^^^^[2]
    >
    > Rozdwojenie jaźni?

    Dzieki za sugestie, jednak nic to nie zmienia w mojej wiedzy na temat karty.

    Ela

  • 4. Data: 2004-05-06 13:18:04
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    ela wrote:
    > Użytkownik "Kamil Jońca" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
    [...]

    > Dzieki za sugestie, jednak nic to nie zmienia w mojej wiedzy na temat karty.

    A w regulaminie/umowie nic nie ma ? Jeśli miałbym szukać to tam....
    KJ

  • 5. Data: 2004-05-06 16:27:21
    Od: Marcin Nowakowski <m...@i...usunto.pl>

    Dnia 2004-05-06 15:18, Użytkownik Kamil Jońca napisał:
    > A w regulaminie/umowie nic nie ma ?

    Jest ;)

    Pozdrawiam.
    --
    Marcin Nowakowski
    MCR@IRC, ICQ UIN: 53375070, GG: 1824096, GSM: +48 504 583105

  • 6. Data: 2004-05-06 16:51:54
    Od: Michal <t...@F...pl>

    ela wrote:
> [...]
    > pobrac mi 75 zl za wydanie karty? Pani na infolinii twierdzi, ze tak , ale

    Hi!
    Mialem podobna sytuacje :) Oddalem karte do oddzialu, nie odebralem PINu,
    nie podpisalem takze umowy, pomimo ostrzezen panienki z okienka, ze i tak
    zostanie pobrana za nia oplata (oczywiscie podwyzszona). Po kilku
    tygodniach zdecydowalem sie zamknac definitywnie rachunek w BPH,
    spodziewalem sie ze "podstepnie" skasuja mnie za niechciana VC przy okazji
    zamykania konta, nic takiego na szczescie nie nastapilo :)
    (okres od zwrotu karty do oddzialu a zamknieciem konta, circa 6 tyg.)

  • 7. Data: 2004-05-07 08:08:52
    Od: "G" <z...@w...pl>

> [...]
    > nie podpisalem takze umowy, pomimo ostrzezen panienki z okienka, ze i tak
    > zostanie pobrana za nia oplata (oczywiscie podwyzszona).

    A ja się kiedyś dałem nabrać na zapewnienia z okienka (ale w innym banku).
    Poszedłem do banku oddać VC, usłyszałem, że ta karta jest już wydana i tak za
    nią zapłacę, więc ją wziąłem, niestety podpisując odbiór. Dopiero przy wyjściu
    zorientowałem się, że pisano w prasie coś o zmianach w przepisach i skończeniu
    z automatyczną odnawialnością kart i ponoszeniem z tego tytułu "automatycznych
    opłat". Gdybym jej nie przyjął to bym zapytał o te zmiany, ew. wrócił do domu,
    internet, Niusy, pytanko...i nie nazywałby sam siebie jełopą przez nastepne 2
    lata :)