  • 1. Data: 2004-05-06 12:44:38
    Temat: Zyskaj na połączeniu - specjalna oferta unijna Banku BPH
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Z okazji przystąpienia Polski do Unii Europejskiej Bank BPH przygotował
    specjalną ofertę promocyjną - do 31 maja br. oferuje bezpłatne wydanie
    Europejskiej Karty Kredytowej, oraz bezpłatne prowadzenie konta osobistego
    przez okres roku.
    http://banki.prnews.pl/index.php/display,5118

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || wortal public relations: http://www.PRnews.pl

  • 2. Data: 2004-05-06 17:08:15
    Od: Piotr Grzegorz Skowroński <s...@S...PRECZpoczta.fm>

    Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl> wrote:
> [...]
    > bezpłatne wydanie Europejskiej Karty Kredytowej, oraz bezpłatne
    > prowadzenie konta osobistego przez okres roku.

    http://www.kartykredytowe.pl/redirect.dhtml?url=http
    s://www.kartykredytowe.pl/formularze/czymoge.dhtml

    "Nie można odnaleźć strony"

    Już się zainteresowałem, bo ładna ta karta - a tu taki zonk :(

    --
    ukłony - skowi
    skowi at poczta fm

    .-) Oczko mu się odlepiło! Temu misiu!

  • 3. Data: 2004-05-06 17:33:00
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "Piotr Grzegorz Skowroński" <s...@S...PRECZpoczta.fm>
    napisał w wiadomości news:409a6fc4$2@news.home.net.pl...

    > "Nie można odnaleźć strony"
    >
    > Już się zainteresowałem, bo ładna ta karta - a tu taki zonk :(

    E tam nie działa :-) kiepsko że kiepsko, ale się ładuje :-)

    --
    JaKi

  • 4. Data: 2004-05-06 17:34:24
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "Piotr Grzegorz Skowroński" <s...@S...PRECZpoczta.fm>
    napisał w wiadomości news:409a6fc4$2@news.home.net.pl...

    BTW - mam pytanie - rezygnowal ktos moze z karty BPH i ponownie ubiegal sie
    o nia? W sierpniu konczy mi sie waznosc karty i moze by tak ja zamknac i
    jescze raz wystapic o wydanie nowej :-)

    --
    JaKi

  • 5. Data: 2004-05-06 18:07:23
    Od: "MarekZ" <marekz@irc._wytnij_.pl>

    napisał w wiadomości news:c7dbv3$6cd$1@news.onet.pl...
> [...]
    > specjalną ofertę promocyjną - do 31 maja br. oferuje bezpłatne wydanie
    > Europejskiej Karty Kredytowej, oraz bezpłatne prowadzenie konta

    Dodac nalezy, iz infolinia zeznaje, ze minimalny poziom dochodow netto w
    przypadku tej karty to 1800 zł.

    marekz

  • 6. Data: 2004-05-06 22:01:00
    Od: Piotr Grzegorz Skowroński <s...@S...PRECZpoczta.fm>

    JaKi <j...@g...pl> wrote:

    > E tam nie działa :-) kiepsko że kiepsko, ale się ładuje :-)

    Teraz już tak, ale co to za ładowanie... Fuj!
    Wygląda jakby IT nie zdążył z modyfikacją na ogłoszenie promocji... ;)

    No cóż, z BePeHahaha jeszcze nie romansowałem, właśnie nadszedł ten czas i
    taka duperela mnie nie odstraszy :D