  • 1. Data: 2006-09-04 22:05:52
    Temat: PKO BP - porazka
    Od: Peptulis Amargolis <a...@i...pl>

    Czesc,

    jestem posiadaczem (nie moge napisac szczesliwym posiadaczem) konta
    osobistego w PKO BP od wielu lat. Ale ostatnio ten bank w kurza mnie
    swoim zachowaniem.

    Otoz do rachunku w PLN dowiazany jest rachunek w EUR zalozony, aby
    splacac kredyt w EUR. Do rachunkow uruchomiony jest dostep przez PKO
    Inteligo (dostep przez Internet) oraz wyciagi poczta elektroniczna.

    Do konca sierpnia sprawa wygladala tak, ze przy stanie srodkow na
    rachunku EUR < 100 EUR, po wejsciu w PKO Inteligo byly widoczne obydwa
    rachunki PLN i EUR. Raz w miesiacu szedl przelew z rachunku PLN na
    EUR. Mozna bylo wejsc sobie, sprawdzic saldo, sciagnac wyciag
    miesieczny.....

    31.08 poszedl przelew w PLN na EUR, taki ze weszlo 100,12 EUR.
    Przyszedl wyciag emailem z dokonanych operacji: przelew przychodzacy,
    splata kapitalu, splata odsetek, i...... i na rachunku powinno zostac
    11.50 Euro, A tu ciekawe przelew wychodzacy na I oddzial PKO BP w
    xxxxxx. Stan konta po operacji 0.00 (z wyciagu emailem).
    No to wchodze sobie na PKO Inteligo....jest rachunek PLN a nie ma
    nigdzie rachunku EUR. Zadnego sladu, zeby kiedykolwiek cos takiego
    bylo......dziwne.

    Ot i dzwonie do pani do banku i pytam, czy cos im sie po.....po tej
    zmianie systemu...A pani, ze rachunek jest zamkniety automatycznie, bo
    saldo < 100 EUR, a pieniadze 11.50 EUR przeksiegowane na jakis tam
    rachunek banku. Jak przyjda pieniadze >=100 EUR to rachunek sie znowu
    otworzy i pieniadze te 11.50 wroca na rachunek i bedzie on znowu
    widoczny przez PKO Inteligo........

    O co tu k............. chodzi, bo nie rozumiem. Jestem automatycznie
    ubezwlasnowolniony????? Jakies automatyczne przeksiegowania na
    rachunek banku, brak mozliwosci wejscia na ten rachunek (bo jest
    zamkniety) sprawdzenia sald, wydrukowania wyciagow????? Oj to juz mi
    sie nie podoba !!!!!! Zadnej informacji, ze ja taki rachunek wogole
    posiadam!!!!!

    Po mojemu to kogos chyba p....... troche w tym banku PKO BP. Czy to
    tylko mnie sie takie "cus" przytrafilo???? Czy tez moze w trakcie
    zmiany systemu przestawila sie jakas wajha w lewa a nie w prawa
    strone.

    Ktos moze wskazac mi punkt w regulaminie, ze bank bedzie sobie takie
    jaja robil z moim rachunkiem?

    A nie macie takiego wrazenia, ze konta walutowe w polskich bankach
    traktowane sa po macoszemu??????? Tak jakby byla to jakas kula u nogi.

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2006-09-05 05:19:27
    Temat: Re: PKO BP - porazka
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Uzytkownik "Peptulis Amargolis" <a...@i...pl> napisal w
    wiadomosci news:uc7pf25idca7l3sm5efbck2n2p73ihhu1e@4ax.com...

> [...]
    > widoczny przez PKO Inteligo........
    >
    > O co tu k............. chodzi, bo nie rozumiem.

    Moze o to co ci pani powiedziala?
    o saldo minimalne...
    Zamiast sie pienic przeczytaj regulamin prowadzenia konta walutowego

    > Po mojemu to kogos chyba p....... troche w tym banku PKO BP.

    > Ktos moze wskazac mi punkt w regulaminie, ze bank bedzie sobie takie
    > jaja robil z moim rachunkiem?

    Mnie sie nie chce czytac twojego regulaminu

    > A nie macie takiego wrazenia, ze konta walutowe w polskich bankach
    > traktowane sa po macoszemu?

    Mamy

    --
    Pozdrowienia