  • 1. Data: 2006-09-04 20:52:58
    Temat: fundusz parosolowy ing
    Od: "lukasz_s" <b...@w...vectranet.pl>

    mam pytanie o fundusz parasolowy ing - czy sa w nim jakies ukryte "wady" ?

    --

    z poważaniem
    Łukasz

  • 2. Data: 2006-09-04 21:28:57
    Temat: Re: fundusz parosolowy ing
    Od: "zycie_po_zyciu" <z...@g...pl>

    > mam pytanie o fundusz parasolowy ing - czy sa w nim jakies ukryte "wady" ?

    Masz na myśli coś więcej niż opłaty?

  • 3. Data: 2006-09-04 21:50:14
    Od: "l" <b...@y...com>

    Użytkownik "lukasz_s" <b...@w...vectranet.pl> napisał w wiadomości
    > mam pytanie o fundusz parasolowy ing - czy sa w nim jakies ukryte "wady" ?

    na razie to jest nowe. wiadomo tyle, co w opisie

  • 4. Data: 2006-09-04 22:57:58
    Od: "lukasz_s" <b...@w...vectranet.pl>

    > Masz na myśli coś więcej niż opłaty?

    mam na mysli w zasadzie wszystko co moze miec negatywne skutki.
    np. czy jak po 10 miesiacach bede chcial wyplacic kase to np. moze mi zostac
    potracony jakis duzy %...

    hmm i tego typu sprawy,
    nie ukrywam ze w temacie jestem laikiem wiec prosze o wyrozumialosc.
    --

    z poważaniem
    Łukasz

  • 5. Data: 2006-09-05 07:15:33
    Od: "l" <b...@y...com>

    > np. czy jak po 10 miesiacach bede chcial wyplacic kase to np. moze mi
    > zostac potracony jakis duzy %...

    Podatek od zysku i tak zapłacisz normalnie, jak z każdego innego funduszu.
    Zaletą parasolowych jest brak belkowizny przy konwersjach wewnętrznych.
    Dziwnym(?) jednak trafem wyniki "parasoli" za swój okres istnienia są gorsze
    niż normalnych funduszy ING.