  • 1. Data: 2004-02-03 15:44:12
    Temat: PKO BP e-superkonto REKORD :-( Swiata!
    Od: "PL" <p...@p...pl>

    Wlasnie otrzymalem widomosc o podwyzce oplaty za papierowa wersje
    zestawienia operacji na rachunku e-superkonto. Bagatela... o 325 [%]. Kto da
    wiecej :-(((?
    PL

  • 2. Data: 2004-02-03 15:57:03
    Temat: Re: PKO BP e-superkonto REKORD :-( Swiata!
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "PL" <p...@p...pl> napisał w wiadomości
    > Wlasnie otrzymalem widomosc o podwyzce oplaty za papierowa wersje
    > zestawienia operacji na rachunku e-superkonto. Bagatela... o 325 [%]. Kto
    da
    > wiecej :-(((?

    Zapewne znajdzie się kilka banków, które na Twoje życzenie wystawi Ci wyższy
    rachunek ;]]

    A można zrezygnować z takiego wyciągu i dostawać go powiedzmy mailem czy nie
    można? :)

    Pozdrawiam,
    Washko

  • 3. Data: 2004-02-03 16:05:02
    Od: "ATZ_Rzeszow" <a...@w...pl>

    > Wlasnie otrzymalem widomosc o podwyzce oplaty za papierowa wersje
    > zestawienia operacji na rachunku e-superkonto. Bagatela... o 325 [%].
    Kto da
    > wiecej :-(((?

    No - mbank z 0 na 50gr to jest jakies 100000000000000......000000% :)

    GP

  • 4. Data: 2004-02-03 16:19:24
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...com>

    Użytkownik "PL" <p...@p...pl> napisał w wiadomości
    > Wlasnie otrzymalem widomosc o podwyzce oplaty za papierowa wersje
    > zestawienia operacji na rachunku e-superkonto.

    Wlasnie?
    Nowa TOiP obowiazuje od 01.01.2004.
    I byla znana od listopada ub.r.

    > Bagatela... o 325 [%]. Kto da
    > wiecej :-(((?

    Czyli z 2,00 na 5,00+1,25

    --
    Pozdrowienia

  • 5. Data: 2004-02-03 18:19:13
    Od: "Ewa" <E...@e...pl>

    Moze byla znana, ale nie przedstawiana
    23.12.03 podpisalam umowe kredytowa i informowano mie, ze aneksy do umowy
    kosztuja 50zł , zmian nie zapowiadano - 19 stycznia dowiedzialam sie, ze
    aneks kosztuje 150zł
    Ewa

  • 6. Data: 2004-02-03 18:33:09
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...com>

    Użytkownik "Ewa" <E...@e...pl> napisał w wiadomości
    > Moze byla znana, ale nie przedstawiana

    Byla przedstawiana.
    Razem z informacja ze bedzie nowa TOiP zostala ona udostepniona na stronie
    WWW banku.
    Wystarczylo przeczytac.

    > 23.12.03 podpisalam umowe kredytowa i informowano mie, ze aneksy do umowy
    > kosztuja 50zł , zmian nie zapowiadano - 19 stycznia dowiedzialam sie, ze
    > aneks kosztuje 150zł

    Jaki aneks?
    Przedluzenie umowy na rok? (chyba nie, skoro podpisywalas 23.12.2003) - to
    akurat zawsze kosztowalo i w nowej TOiP stanialo.
    Podwyzszenie kwoty kredytu? Tez bylo zawsze.

    > Ewa

    Pisz POD cytatem...;-)

    --
    Pozdrowienia

  • 7. Data: 2004-02-03 20:04:00
    Od: "Ewa" <E...@e...pl>

    > Jaki aneks?
    > Przedluzenie umowy na rok? (chyba nie, skoro podpisywalas 23.12.2003) - to
    > akurat zawsze kosztowalo i w nowej TOiP stanialo.
    > Podwyzszenie kwoty kredytu? Tez bylo zawsze.

    widze, ze bardziej cie interesuje moj aneks niz brak informacji w pko:)
    aneksu, w koncu nie bylo, bo przekonalam bank, ze to on popelnil blad nie
    ja:)) (a dotyczyc aneks mial mojej polisy na zycie)

    informacji na temat zmian taryfy nie podal mi pracownik banku,
    a nie musze przeciez siegac po wiadomosci na www, w koncu moge nie miec
    netu, prawda? zatem uwazam, ze pracownik powinien mi powiedziec, ze to jest
    obowiazujacy cennik, ale lada chwila bedzie nowy

    Ewa

  • 8. Data: 2004-02-03 20:05:37
    Od: "krab" <_...@k...pl>

    Użytkownik "ATZ_Rzeszow" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
    > No - mbank z 0 na 50gr to jest jakies 100000000000000......000000% :)

    ciekawe faktycznie - o jakim procencie mozna tu mowic :-) moze sa jacys
    spece od logistyki i reklamy w tym zakresie ;-)
    mysle, ze jesli jakas cyfra pasc tu moze, to tylko 100%, ale :-)) mysle ze
    kazda liczba bedzie obarczona jakims bledem ;-)

  • 9. Data: 2004-02-03 20:15:53
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...com>

    > widze, ze bardziej cie interesuje moj aneks niz brak informacji w pko:)

    Interesuje mnie co sie takiego zmienilo w kwestii tego kredytu, o czym ja
    nie wiem...;-)
    No i dalej nie wiem...

> [...]
    jest
    > obowiazujacy cennik, ale lada chwila bedzie nowy

    Powinien byl.
    Zdecydowanie.
    Co nie zmienia faktu, ze nie byl on twoim doradca finansowym (bo za to sie
    ekstra placi) i w zwiazku z tym TYLKO ty odpowiadasz za swoje finanse. A
    jesli chcesz za cos odpowiadac to nie mozesz myslec w stylu "nie musze
    przeciez siegac po wiadomosci na www".
    Siegac nie musisz, ale gapowe placic to juz tak...;-)

    --
    Pozdrowienia

  • 10. Data: 2004-02-03 20:24:16
    Od: "Ewa" <E...@e...pl>

    > Interesuje mnie co sie takiego zmienilo w kwestii tego kredytu, o czym ja
    > nie wiem...;-)
    > No i dalej nie wiem...

    :)) bo to mój kredyt nie Twój!
    No własnie nic sie nie zmieniło, nie chcieli bez aneksu przyjac mojej polisy
    na zycie, ale przekonalam ich, ze powinni:)

    > Powinien byl.
    > Zdecydowanie.
    > Co nie zmienia faktu, ze nie byl on twoim doradca finansowym (bo za to sie
    > ekstra placi) i w zwiazku z tym TYLKO ty odpowiadasz za swoje finanse.

    oczywiscie, ale ja pytalam, jak czesto sa zmiany i czy sa planowane- nic nie
    bylo panience wiadomo

    > jesli chcesz za cos odpowiadac to nie mozesz myslec w stylu "nie musze
    > przeciez siegac po wiadomosci na www".

    oczywiscie, ale zakladam (wiem, ze czasem zby idealistycznie), ze rozmawiam
    z kompetentnym czlowiekiem, ktory sprzedaje mi dobrze i dobry produkt

    > Siegac nie musisz, ale gapowe placic to juz tak...;-)

    :) alez ja bralam pod uwage zmiany- a pisze tu o nich w kontekscie podyzek w
    PKO z 50 na 150, jak na moj gust dosyc drastycznie, ale ok, chcialm ich
    kredyt, wiec i udziwnienia, ktore po drodze napotkam
    Ewa