  • 1. Data: 2004-02-03 15:10:19
    Temat: paypal a bank w polsce
    Od: "urszula" <s...@w...SPAMpl>

    witam!
    chchiałabym założyć konto w paypal i myślałam o tym aby poprosić o to moją
    siostrę w Stanach. I mam pytanko w związku z tym: czy z kontem paypalowskim
    moge zintegrować konto bankowe założone w Polsce, np mBankowe? Czy dane
    osoby z paypal muszą byc identyczne z danymi osoby której konto jest
    integrowane z paypalem? czy problemem moze byc zalozenie takiego konta
    jeżeli siostra nie ma ciągle zielonej karty? dziekuję i pozdrawiam
    urszula

  • 2. Data: 2004-02-03 21:24:49
    Temat: Re: paypal a bank w polsce
    Od: "Ebay" <L...@N...pl>

    "urszula" <s...@w...SPAMpl> wrote in message
> [...]
    > integrowane z paypalem? czy problemem moze byc zalozenie takiego konta
    > jeżeli siostra nie ma ciągle zielonej karty? dziekuję i pozdrawiam

    Witam
    Poniżej kilka wątków pisałem jakie są zasady żeby założyc konto na Paypal.
    Jeśli twoja siostra ma konto czekowe , karte kredytową i dostęp do internetu
    to może założyć konto na siebie, ale napewno Ty nie bedziesz mogła podpiąc
    swojego konta w MBanku to tego konta. Po założeniu konta twoja siostra może
    podać Ci loginy o ile na tyle Ci ufa i możesz dokonywać płatności za jej
    pieniądze.To czy ma "green card" nie ma znaczenia.

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2004-02-03 21:53:46
    Od: "poilkj" <...@...a.a.a.invalid>

> [...]
    > integrowane z paypalem? czy problemem moze byc zalozenie takiego konta
    > jeżeli siostra nie ma ciągle zielonej karty? dziekuję i pozdrawiam

    Żadnego polskiego konta, ani żadnej polskiej karty nie da się podpiąć pod
    PayPal.
    W Polsce jest on nieużyteczny.
    Jeżeli masz siostrę w stanach i ma konto w banku to niech ona założy sobie
    konto w PayPal i płaci za ciebie.
    Shipping address może wówczas podać twój.
    A jak ci ufa, że jej nie oskubiesz co do centa, to niech ci poda login i
    hasło.

  • 4. Data: 2004-02-03 22:31:24
    Od: "Paweł Nyczaj" <p...@p...onet.pl>

    Ewentualnie siostra nie musi podawać loginów i haseł. Może za to przelewać
    kasę np. na konto e-gold czy MoneyBrokers (o ile jej bank to umożliwia),
    które bez problemu może założyć Polak i przelać stamtąd kasę na dowolne
    polskie konto za pomocą serwisu Kantor e-gold http://www.kantor.website.pl/.
    Być może siostra może dać Ci pełnomocnictwo, ale nie znam amerykańskich
    realiów i nie wiem, czy jest to możliwe.

  • 5. Data: 2004-02-03 22:40:52
    Od: SebCz <a...@a...pl>

    Dnia Tue, 3 Feb 2004 23:31:24 +0100, Paweł Nyczaj <p...@p...onet.pl>
    napisał:

> [...]
    > Być może siostra może dać Ci pełnomocnictwo, ale nie znam amerykańskich
    > realiów i nie wiem, czy jest to możliwe.

    Dlaczego kolega nic nie odpowiada w swoich postach? Bo tak czytam sobie i
    nie widzę, co kolega powiedział....

    ( ;)) )

    --
    ______
    Pozdrowienia

  • 6. Data: 2004-02-04 00:04:49
    Od: Budzik <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik Paweł Nyczaj p...@p...onet.pl ...

> [...]
    > http://www.kantor.website.pl/. Być może siostra może dać Ci
    > pełnomocnictwo, ale nie znam amerykańskich realiów i nie wiem, czy

    Już kilka razy zwracano panu uwagę. Proszę pisać pod cytatami!!!

    --
    Pozdrawia... Budzik ; #GG: 565516
    budzik61(at)poczta(dot)onet(dot)pl (w nagłówku adres antyspamowy)

    "Jakość wewnętrznego monologu przez całe życie to jest charakter"
    Karol Irzykowski

  • 7. Data: 2004-02-07 17:23:13
    Od: " 666" <6...@p...polbox.com>

    To może Ty pisz jak Tobie wygodnie, a innym pozostaw to do ich uznania,
    przykładowo:
    http://poczta.interia.pl/pomoc/netykieta.html?p=1|12
    Pkt. 3. e.
    JaC

  • 8. Data: 2004-02-12 22:13:03
    Od: Miernik <m...@c...pl>

    "Pawe?? Nyczaj" <p...@p...onet.pl> wrote:
    > polskie konto za pomoc?? serwisu Kantor e-gold http://www.kantor.website.pl/.

    Cos drogi ten e-gold, na http://www.goldnow.st/ maja po 5%.
    Konto maja w Nordea Bank Polska.

    --
    Miernik ________________________ xmpp:m...@a...info
    ___________________/__ tel: +48608233394 __/ mailto:m...@c...pl

  • 9. Data: 2004-02-13 13:43:21
    Od: "Paweł Nyczaj" <p...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Miernik" <m...@c...pl> napisał w wiadomości
    http://www.kantor.website.pl/.

    > Cos drogi ten e-gold, na http://www.goldnow.st/ maja po 5%.
    > Konto maja w Nordea Bank Polska.

    Ale ja nie mam na myśli GoldNow, tylko e-gold
    https://www.e-gold.com/newacct/newaccount.asp?cid=10
    47418 (jest to mój link
    referencyjny). O GoldNow pierwsze słyszę.