  • 1. Data: 2004-02-03 15:15:35
    Temat: [mBank] Kiedy zmiana ceny przelewów
    Od: Budzik <b...@p...onet.pl>

    Hej
    Skoro mBank przekalkulował że cena 50 gr za przelew ich urządza, to kiedy
    będzie obniżka na mBiznes??? Chyba że przelewy z mBiznes są w jakiś sposób
    droższe dla banku???

    --
    Pozdrawia... Budzik ; #GG: 565516
    budzik61(at)poczta(dot)onet(dot)pl (w nagłówku adres antyspamowy)

    "Jakość wewnętrznego monologu przez całe życie to jest charakter"
    Karol Irzykowski

  • 2. Data: 2004-02-03 18:24:22
    Temat: Re: [mBank] Kiedy zmiana ceny przelewów
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On 3 Feb 2004 15:15:35 GMT, Budzik <b...@p...onet.pl> wrote:

    >Skoro mBank przekalkulował że cena 50 gr za przelew ich urządza, to kiedy
    >będzie obniżka na mBiznes??? Chyba że przelewy z mBiznes są w jakiś sposób
    >droższe dla banku???

    posiadanie konta w działalności gospodarczej jest obowiązkowe. To
    doskonały przykład czym skutkuje mieszanie sią państwa do gospodarki.

    --
    Jarek Andrzejewski

  • 3. Data: 2004-02-03 22:35:21
    Od: Budzik <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik Jarek Andrzejewski j...@d...com.pl ...

    > posiadanie konta w działalności gospodarczej jest obowiązkowe. To
    > doskonały przykład czym skutkuje mieszanie sią państwa do gospodarki.

    Nie zawsze i nie we wszystkich przypadkach. Czyli że nie obnizą???
    :-)))))))))))))))0

    --
    Pozdrawia... Budzik ; #GG: 565516
    budzik61(at)poczta(dot)onet(dot)pl (w nagłówku adres antyspamowy)

    "Łatwiej poznać ludzkość niż pojedynczego człowieka"
    Francois La Rochefoucauld

  • 4. Data: 2004-02-03 22:38:34
    Od: SebCz <a...@a...pl>

    > posiadanie konta w działalności gospodarczej jest obowiązkowe.

    Nie zawsze, proszę nie wprowadzac w błąd. I poczytac troszkę. Albo pójść
    do najblizszego US i popytać.
    --
    ______
    Pozdrowienia

  • 5. Data: 2004-02-04 01:43:23
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Tue, 03 Feb 2004 23:38:34 +0100, SebCz <a...@a...pl>
    wrote:

    >Nie zawsze, proszę nie wprowadzac w błąd.

    OK, masz rację. Pozwoliłem sobie na pewien skrót. Jest wiele kategorii
    przedsiębiorców, którzy mają obowiązek posiadania rachunku bankowego.

    Na grupie poświęconej podatkom czy prowadzeniu DG na pewno bym tak nie
    napisał - jednak w tym przypadku chodziło o coś innego: skoro setki
    tysięcy (jeśli nie miliony) przedsiębiorców muszą mieć rachunki to
    banki nie muszą ograniczać swoich zapędów w ich łupieniu.

    --
    Jarek Andrzejewski

  • 6. Data: 2004-02-04 08:52:05
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.ój>

> [...]

    > tysięcy (jeśli nie miliony) przedsiębiorców muszą mieć rachunki to
    > banki nie muszą ograniczać swoich zapędów w ich łupieniu.

    OK, rozumiem.
    Ale przecież mBank jest inny niż wszystkie banki :))
    To kiedy ta obniżka :-P

    --
    Pozdrawia... Budzik ; #GG: 565516
    "_")

  • 7. Data: 2004-02-08 08:27:27
    Od: "corner" <c...@i...pl>

    Użytkownik Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.ój> w wiadomości do
    grup dyskusyjnych napisał:0...@b...poznan.pl...

    > OK, rozumiem.
    > Ale przecież mBank jest inny niż wszystkie banki :))
    > To kiedy ta obniżka :-P

    Pamiętaj, że mBank jest kobietą. Nie spodziewaj się obniżki :-P.