  • 1. Data: 2003-06-27 11:46:30
    Temat: [PKO BP SA] selfbank - pytanko
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Witam,

    Ostatnio w oddziale PKO BP SA znalazłem automat w rogu onaczony napisem
    "selfbank PKO BP". Szukałem na www.pkobp.pl takiego wyrażenia, ale nie
    znalazłem. Cóż to za dziwactwo?

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl; 0501950782

  • 2. Data: 2003-06-27 11:53:18
    Temat: Re: [PKO BP SA] selfbank - pytanko
    Od: "MM" <m...@s...pl>

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <n...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Ostatnio w oddziale PKO BP SA znalazłem automat w rogu onaczony napisem
    > "selfbank PKO BP". Szukałem na www.pkobp.pl takiego wyrażenia, ale nie
    > znalazłem. Cóż to za dziwactwo?

    sam z tego nie korzystalem ale slyszalem ze:

    musisz miec karte bankomatowa (VE) przeciagasz ja w czytniku, podajesz PIN i
    masz dostep do swojego konta
    ale nie mozesz tam zbyt wiele zrobic
    ja sie pytalem o odwolywanie zlecen stalych i zakladanie takowych i pani mi
    odpowiedziala ze nie wolno

    chyba mozna zmieniac wysokosc zlecenia, daty....
    no i przegladac historie konta

    m.

  • 3. Data: 2003-06-27 12:06:20
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "MM" <m...@s...pl> napisał w wiadomości

    > chyba mozna zmieniac wysokosc zlecenia, daty....
    > no i przegladac historie konta

    Infolinia wybełkotała coś o wydruku wyciągów...

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl; 0501950782