  • 1. Data: 2003-06-27 09:37:58
    Temat: [PKOBP] Softbank wygrał przetarg
    Od: "Robert Kondraciuk" <m...@g...pl>

    Softbank wygrał przetarg 08:55 27.06.2003
    Piątek

    Informatyka - Prace w PKO BP rozpoczną się jesienią
    Konsorcjum Softbanku, Accenture i firmy Alnova wdroży
    nowy system informatyczny w PKO BP.
    Już w przyszłym tygodniu rozpoczną się negocjacje na temat
    szczegółów kontraktu. Jego wartość może sięgnąć ponad 2 mld zł

    http://gielda.wp.pl/index.html?a=1&b=1&c=10&POD=3&P[
    numer]=1121975&P[obr]=pr
    &P[godzina]=0855&P[dzien]=27062003

  • 2. Data: 2003-06-27 10:41:24
    Temat: Re: [PKOBP] Softbank wygrał przetarg
    Od: w...@o...pl

> [...]
    > Już w przyszłym tygodniu rozpoczną się negocjacje na temat
    > szczegółów kontraktu. Jego wartość może sięgnąć ponad 2 mld zł

    Czyli w PKO BP niewiele sie zmieni - praktycznie wszystkie inne banki
    podziekowaly firmie Softbank za wspolprace, a tu nadal pelen konserwatyzm.
    Pozyjemy, zobaczymy i miejmy nadzieje, ze cos zmieni sie na lepsze...

  • 3. Data: 2003-06-28 07:01:00
    Od: "Agusia Kurek" <a...@p...onet.pl>

    > Czyli w PKO BP niewiele sie zmieni - praktycznie wszystkie inne banki
    > podziekowaly firmie Softbank za wspolprace, a tu nadal pelen konserwatyzm.
    > Pozyjemy, zobaczymy i miejmy nadzieje, ze cos zmieni sie na lepsze...

    A jakie konkretnie banki masz na myśli ? Bo z tego co wiem, raczej nie ubyło
    im klienteli.

  • 4. Data: 2003-06-30 10:01:33
    Od: w...@o...pl

    > A jakie konkretnie banki masz na myśli ? Bo z tego co wiem, raczej nie ubyło
    > im klienteli.

    Chodzi mi o inne banki w ktorych funkcjonowal super system ZORBA (czesto rozne
    wersje w roznych oddzialach) jak np. BZ WBK czy BIG BG - gdzie system wdrozyl
    Fiserv