  • 1. Data: 2003-06-27 11:23:47
    Temat: Modernizacja w Lukasie ??
    Od: "Wilczek" <w...@a...net.pl>

    za
    http://www.lukasbank.pl/obanku.asp#w123

    Modernizacja systemu

    Szanowni Klienci,
    z powodu modernizacji systemu informatycznego 5 i 6 lipca
    (sobota i niedziela) nie będzie możliwości aktualizacji
    salda i uzyskania informacji zwrotnej o dokonanych operacjach
    w e-Banku. W tych dniach nieczynne będą również placówki
    bankowe, a dokonywanie operacji poprzez LUKASlinię nie będzie
    możliwe.

    Serdecznie przepraszamy. Pełna funkcjonalność już od 7 lipca!

    Ktos wie co zmieniaja? Jakas kosmetyka czy moze glebsza
    ingerencja w ten ich badziewiasty system?

    --
    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek
    w...@b...pl
    ICQ: 4017758 <|> GG: 75722

  • 2. Data: 2003-06-27 12:19:44
    Temat: Re: Modernizacja w Lukasie ??
    Od: "Damian" <n...@...pl>

    Użytkownik "Wilczek" <w...@a...net.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Modernizacja systemu
    >

    > Ktos wie co zmieniaja? Jakas kosmetyka czy moze glebsza
    > ingerencja w ten ich badziewiasty system?

    moze badziewiasty wedlug ciebie, coz za raczke nie prowadza ale funkcjonalny
    i dla mnie ok
    w porownaniu z innymi *bankami

  • 3. Data: 2003-06-27 12:43:00
    Od: "Wilczek" <w...@a...net.pl>

    > moze badziewiasty wedlug ciebie, coz za raczke nie prowadza ale funkcjonalny

    no wlasnie nie jest funkcjonalny, na tym polega bol
    ergonomia tez cienka

    > i dla mnie ok
    > w porownaniu z innymi *bankami

    z jakimi innymi?
    bo korzystam z 10 z dostepem via net i kazdy ma lepszy (poza VW gdzie
    jest ten sam ale przynajmniej szybciej dziala).

    --
    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek
    w...@b...pl
    ICQ: 4017758 <|> GG: 75722

  • 4. Data: 2003-06-27 13:22:50
    Od: "Damian" <n...@...pl>

    > no wlasnie nie jest funkcjonalny, na tym polega bol
    > ergonomia tez cienka

    puste slowa, na drugi raz wysil sie i napisz co ci nie pasi
    bo tak to mozna tracic czas i pisac o wszystkich

    > z jakimi innymi?
    > bo korzystam z 10 z dostepem via net i kazdy ma lepszy (poza VW gdzie
    > jest ten sam ale przynajmniej szybciej dziala).

    nie mam juz dzisiaj czasu sie rozpisywac ale z pewnoscia lepszy niz z
    mbanku, szybszy niz e-pkobp

    jak oczekujesz wodotryskow w serwisie bankowym to masz racje... lukas nie
    dla Ciebie

  • 5. Data: 2003-06-27 13:28:55
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    Damian wrote:

    > nie mam juz dzisiaj czasu sie rozpisywac ale z pewnoscia lepszy niz z
    > mbanku, szybszy niz e-pkobp

    ROTFL ! Hehehehe - nie masz czasu? A może argumentów nie masz?

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 6. Data: 2003-06-27 13:31:34
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    bdhfhd$9kp$...@k...task.gda.pl,
    Wilczek <w...@a...net.pl>:

> [...]
    > bo korzystam z 10 z dostepem via net i kazdy ma lepszy (poza VW gdzie
    > jest ten sam ale przynajmniej szybciej dziala).

    A to zalezy, co dla kogo wazne- porownam subiektywnie z mBankiem na
    przyklad, wymieniam braki w funkcjonalnosci mBanku w stosunku do Lukasa:

    - brak listy kontrahentow
    - brak zlecen stalych z interwalem rocznym czy wiekszym (chyba nie ma tez
    dowolnej krotnosci tygodni czy miesiecy - nie jestem pewien?)
    - brak odpowiednika zlecen okresowych (tylko przelewy zdefiniowane, ale o
    wymuszonych nazwach)
    - brak mozliwosci zlecenia przelewu przyszlego na kilka lat wprzod
    - brak mozliwosci wyswietlenia historii zlecenia stalego (jednego wybranego)
    czy okresowego
    (- brak poczty wewn. - ale to mi akurat nie jest za bardzo potrzebne)

    akurat dla mnie istotne braki, ktore rekompensuja mi wade najpowiazniejsza,
    tj. koniecznosc klikania na Aktualizuj - zawsze robie to po wejsciu, w tym
    czasie zlecam/modyfikuje przelewy i za chwile juz mam aktualne saldo

    --
    Robert

  • 7. Data: 2003-06-27 18:58:18
    Od: "marcintoja0" <m...@o...pl>

    > puste slowa, na drugi raz wysil sie i napisz co ci nie pasi
    > bo tak to mozna tracic czas i pisac o wszystkich

    pisać można o wszystkich, ale lukas jest tylko jeden i dla mnie subiektywnie
    oczywiście stoi w jednej linii z InvestKontem, czyli totalne
    nieporozumienie, Być może ta zmiana systemu coś pomoże bo narazie to jest wg
    mojej subiektywnej oceny najgorszy bank.
    (tak nie powinno być w żadnym banku)

    > nie mam juz dzisiaj czasu sie rozpisywac ale z pewnoscia lepszy niz z
    > mbanku, szybszy niz e-pkobp

    Może coś ma lepszego od mbanku, może coś gorszego, sam nikomu nigdy bym nie
    polecił założenia konto w Lukas Banku, mam tylko nadzieję żę po tej
    modernizacji przelewy wewnętrzne będą działały tak jak powinny czyli
    on-line, bo czasem je wykonuje.
    Nie życzę nikomu korzystania z ich usług, nawet przypadkowo. Raz byłem
    zmuszony stać godzinę w kolejce (bydgoszcz) ok. godz. 19, niestety musiałem
    komuś wpłacić pieniądze w tym banku i dziesiątki ludzi wpłacających raty
    zrobiły swoje. Moje odczucie było podobne do sytuacji, kiedy ponad 40 minut
    stałem w millenium, bo pewna miła pani w kasie musiała zrywać lokatę, nie
    mogła zrobić tego na obsłudze, ani kasjerka nie mogła jej tam odesłać
    (standard?), więc więcej nie byłem w LB, zasilam konto wyłącznie przelewami,
    a wpłaty dokonuję jeśli już muszę w DB24, lub PKO SA, w moim oddziale jest
    bardzo miły pokoik dla VIPów więc nie narzekam i nie stoję w kolejce nawet
    kilku minut.
    Dodam tylko że podobne do powyższych odczucia mam w stosunku do serwisu
    internetowego lukasa, oczywiście subiektywne.

    > jak oczekujesz wodotryskow w serwisie bankowym to masz racje... lukas nie
    > dla Ciebie

    wodotrysków? a gdzie są wodotryski? w którym serwisie?

    Pozdrawiam,
    MK

  • 8. Data: 2003-06-27 20:01:19
    Od: Mroziu <m...@h...pl>

> [...]
    > tj. koniecznosc klikania na Aktualizuj - zawsze robie to po wejsciu, w tym
    > czasie zlecam/modyfikuje przelewy i za chwile juz mam aktualne saldo

    To ja napisze co mi nie pasuje z kolei w serwisie internetowym Lukas banku

    - nie onlinowy system i koniecznosc klikania Aktualizuj
    - brak wpisanych ilosci dny przy histori (za kazdym razem trzeba
    wpisywac - ultra wkurzajace)
    - brak mozliwosci zapisania sobie pola tytulem (rowniez bardzo denerwujace)
    - koszmarnie wolno chodzacy serwis nawet na BARDZO dobrym laczu
    - historia konta bez szczegolow (bardzo wkurzajace)

    To chyba troche duzo jak na bank ("Tak powinno byc w kazdym banku")

    Jak dla mnie najlepszy do tej pory serwis ma dla mnie ING. Ale niestety
    nie mam juz tam konta :)

    Mroziu

  • 9. Data: 2003-06-28 05:48:01
    Od: "Damian" <n...@...pl>

    Uzytkownik "Mroziu" <m...@h...pl> napisal w wiadomosci
    > To ja napisze co mi nie pasuje z kolei w serwisie internetowym Lukas banku

    > - nie onlinowy system i koniecznosc klikania Aktualizuj
    mozna sobie z tym poradzic i zyc z tym

    > - brak wpisanych ilosci dny przy histori (za kazdym razem trzeba
    > wpisywac - ultra wkurzajace)

    stary, chcialbym miec Twoje Problemy

    > - brak mozliwosci zapisania sobie pola tytulem (rowniez bardzo
    denerwujace)
    j.w.

    > - koszmarnie wolno chodzacy serwis nawet na BARDZO dobrym laczu
    jezeli tak latwo piszesz okreslenia BARDZO... to nie dziwie sie ze nie
    jestes zadowolony
    mi nawet przez GPRS'a smiga lepiej niz np e-PKOBP
    moze ty pracujesz w jakims banku i masz porownanie do szybkosci dzialania
    tamtego serwisu...do ktorego terminala jestes podpiety z racji wykonywania
    swojej pracy

    > - historia konta bez szczegolow (bardzo wkurzajace)
    tu wzorem moze byc np PKO BP w kazdej postaci...papierowej i elektronicznej

  • 10. Data: 2003-06-28 11:28:47
    Od: "Wilczek" <w...@a...net.pl>

    > puste slowa, na drugi raz wysil sie i napisz co ci nie pasi
    > bo tak to mozna tracic czas i pisac o wszystkich

    Bylo juz po prostu na ten temat tyle razy na grupie, ze uwazam
    za bezsensowne przytaczanie jeszcze raz tych samych slow, rzuc
    okiem na archiwum to wszystko znajdziesz.

    > nie mam juz dzisiaj czasu sie rozpisywac ale z pewnoscia lepszy niz z
    > mbanku, szybszy niz e-pkobp

    e-pko nie mam, ogladalem tylko u znajomego i chodzilo tak sobie,
    na pewno nie gorzej niz Lukas o slynnej aktualizacji salda nie wspominajac

    a w czym lepszy od mBanku?

    > jak oczekujesz wodotryskow w serwisie bankowym to masz racje... lukas nie
    > dla Ciebie

    w ogole nie rozumiem tego zdania

    --
    -=Pozdrowionka=-