eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPKO BP SA najlepsiejszy? mBank traci na nazwie... › Re: PKO BP SA najlepsiejszy? mBank traci na nazwie...
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!n
    ews.man.poznan.pl!news.astercity.net!newsfeed.tpinternet.pl!news.tpi.pl!not-for
    -mail
    From: "blad" <b...@W...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: PKO BP SA najlepsiejszy? mBank traci na nazwie...
    Date: Mon, 18 Mar 2002 11:09:02 +0100
    Organization: only real blad
    Lines: 32
    Message-ID: <a74ecb$jqi$1@news.tpi.pl>
    References: <r...@4...com> <a74ag1$emq$1@news.tpi.pl>
    Reply-To: "blad" <b...@W...pl>
    NNTP-Posting-Host: bravo171.softbank.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.tpi.pl 1016446155 20306 212.244.73.171 (18 Mar 2002 10:09:15 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 18 Mar 2002 10:09:15 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V5.50.4807.1700
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 5.50.4807.1700
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:170927
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Witek"
    > > zawsze uważałem PKO BP SA za paść nad paściami. Dzisiaj dowiedziałem
    > > się, że znajoma założyła sobie tam ekonto. No więc się wielce
    > > zdziwiłem. I co się okazuje? Że to obecnie jedna z lepsiejszych ofert,
    > > bije lukasa, który tutaj dość był uznawany...

    > A co do oferty to chyba nie jest taka dobra skoro maja tak malo klientow
    > ePKO, oprocz pracownikow oczywiscie :)))

    oferta nie jest zla ale co z tego jak maja klienta gdzies gleboko ;-)
    Sam namowilem kolezanke zeby sprawdzila ePKO - zrobi ze 3-4 darmowe
    przelewy misiecznie i jej sie koszt zwroci a normalny r-k w PKOBP
    juz ma wiec nie ma do tego banku uprzedzen. i co dalej -
    Ocenila ze faktycznie % lepszy, w kolejkach stac nie musi...
    Wypelnila wniosek w internecie, zaniosla umowe do oddzialu
    i ten sam oddzial wskazala do odbioru tokena.
    Po 2 tygodniach czekania i parokrotnego dzwonienia dzis sie okazalo,
    ze wyslali token nie na ten adres - mieli do wskazanego oddzialu a wyslali
    do innego miasta na adres prywatny. Token nie zostanie odebrany ale
    mimo bledu PKOBP oni palcem nie kiwna - jak wroci to zadzwonia by sie
    dowiedziec czy klientka jeszcze go chce
    czy odbierze "nieskonsumowana" umowę

    Jak sie do tego doda fakt ze duzo jest takich jak ja, ktorzy mieli
    dosc uzywania samego systemu to nie ma sie co dziwic ze ten interes
    sie nie rozkreca
    *** blad ***





Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1