  • 1. Data: 2012-11-25 23:28:43
    Temat: Re: PBP-lokaty-obnizka
    Od: "Marcepan" <b...@t...maila>

    > https://lokata.pbp-bank.pl/cgi-bin/pbp_sli_fc

    Niedobrze, znaczy nogi im się ugięły z wrażenia. Z drugiej strony nadal w
    czołówce. Czekamy na ruch konkurencji.

  • 2. Data: 2012-11-26 08:08:13
    Temat: PBP-lokaty-obnizka
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    https://lokata.pbp-bank.pl/cgi-bin/pbp_sli_fc

  • 3. Data: 2012-11-26 12:07:12
    Od: "ikarek" <i...@p...spamerzy.to.brudasy.onet.pl>

    Użytkownik "Krzysztof" <o...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > https://lokata.pbp-bank.pl/cgi-bin/pbp_sli_fc

    Długo nie wytrzymali... wczoraj wyklikałem jeszcze 4 wnioski
    na 6,5% i 6 miesięcy - ciekawe, czy na potwierdzeniu założenia
    lokat będzie % taki, jak na potwierdzeniach złożenia wniosków
    - czy już nowy. Z regulaminu wynika, że % powinien być taki,
    jak na potwierdzeniach, ale zobaczymy, jak wyszło w praktyce.

  • 4. Data: 2012-11-26 20:00:29
    Od: "ikarek" <i...@p...spamerzy.to.brudasy.onet.pl>

    Użytkownik "ikarek" <i...@p...spamerzy.to.brudasy.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:k8vihf$ma8$1@speranza.aioe.org...
    > jak na potwierdzeniach, ale zobaczymy, jak wyszło w praktyce.

    Wyszło prawidłowo :)

  • 5. Data: 2012-11-28 15:23:33
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Marcepan napisał(a) :

    > Niedobrze, znaczy nogi im się ugięły z wrażenia. Z drugiej strony nadal w
    > czołówce. Czekamy na ruch konkurencji.

    Konkurencja (GOL) udaje że ma dobre oferty na wyścigi. 6% na 5m.

    Zbyszek
    PGP key: 0x1E6680DF

    wszystkie możliwości.]