  • 1. Data: 2004-10-07 12:58:25
    Temat: Oszczedzanie dla dziecka...
    Od: "VigoX" <v...@o...pl>

    Hej!

    Mozecie polecic bank/oferte/produkt ktory pzreznaczony jest na oszczedzanie
    dla dziecka.
    Mam malego synka i chcialbym dla niego oszczedzac... tak do 20 roku zycia.
    Wplacac po 100 zl npo miesiecznie.
    Jest cos takiego?

    Pozdrawiam
    Vx

  • 2. Data: 2004-10-07 13:01:18
    Temat: Re: Oszczedzanie dla dziecka...
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    VigoX <v...@o...pl> wrote:
> [...]
    > oszczedzanie dla dziecka.
    > Mam malego synka i chcialbym dla niego oszczedzac... tak do 20 roku
    > zycia. Wplacac po 100 zl npo miesiecznie.

    Nooo - cos takiego to znajdziesz - i w funudszach i bankach i u
    ubezpieczycieli....
    Najlepiej w jakis fundusz moze to wladowac - PSO lub mBankowy SFI i juz :)

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || finansowy wortal public relations:
    http://www.PRnews.pl

  • 3. Data: 2004-10-07 13:03:56
    Od: "Robert Wicik" <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik "VigoX" <v...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > dla dziecka.
    > Mam malego synka i chcialbym dla niego oszczedzac... tak do 20 roku zycia.

    ja dzieciom wpłacam na eMaxy w mBanku :)

  • 4. Data: 2004-10-07 13:04:49
    Od: "VigoX" <v...@o...pl>

    napisał w wiadomości

    > Najlepiej w jakis fundusz moze to wladowac - PSO lub mBankowy SFI i juz :)

    no to juz mam trop :) dziekuje! :)

    Vx

  • 5. Data: 2004-10-07 13:08:08
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > ja dzieciom wpłacam na eMaxy w mBanku :)

    Eeee - a dlaczego? VW i np. OKO dają więcej.

  • 6. Data: 2004-10-07 13:32:01
    Od: "Robert Wicik" <r...@p...onet.pl>

    > Eeee - a dlaczego? VW i np. OKO dają więcej.

    ale w mBanku mam oddzielne specjalnie do tego celu przeznaczone eMaxy :)

  • 7. Data: 2004-10-07 13:32:52
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > ale w mBanku mam oddzielne specjalnie do tego celu przeznaczone eMaxy :)

    Żaden argument - możesz mieć przecież "specjalnie do tego" przeznaczone
    Pluskonto, albo OKO - w przypadku OKA, to jest róznica 1 pp, więc chyba
    warto - jak się układ "sił" zmieni, to zawsze można przelewik zrobić :-)

  • 8. Data: 2004-10-07 13:52:29
    Od: Piotr Hołda \(usuń z adresu co niepotrzebne\) <p...@w...pl>

    Robert Wicik z adresu: <r...@p...onet.pl> napisał(a):

    > ja dzieciom wpłacam na eMaxy w mBanku :)

    Nie za łatwo po to sięgnąć w razie pilnej potrzeby?
    Pod tym względem najlepsze jednak wydają mi się polisy z funduszem
    inwestycyjnym.
    Wiem, że to drogi produkt ale wyciągnięcie z niego kasy przed czasem
    kosztuje stosunkowo najwięcej zachodu :-)
    A tak przy okazji... Jak wygląda sprawa belkowego w przypadku w/w polis?
    Założyłem je przed powstaniem belkowego ale składki wpłacam cały czas.
    Czy przy wypłacie zostanie potrącony podatek od zysków od składek, które
    wpłynęły po wprowadzeniu belkowego?

    --
    *Pozdrawiam*
    *Piotr Hołda*

  • 9. Data: 2004-10-07 14:22:04
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Pod tym względem najlepsze jednak wydają mi się polisy z funduszem
    > inwestycyjnym.

    To baaardzo ciekawy pogląd. Jakies uzasadnienie?

  • 10. Data: 2004-10-07 16:23:53
    Od: "Robert Wicik" <r...@p...onet.pl>

    > Żaden argument - możesz mieć przecież "specjalnie do tego" przeznaczone
    > Pluskonto, albo OKO - w przypadku OKA, to jest róznica 1 pp, więc chyba
    > warto - jak się układ "sił" zmieni, to zawsze można przelewik zrobić :-)

    ale one chcą mieć każda osobne konto i wiedzieć ile ma uzbierane - nie ma
    letko heheheh :)