  • 11. Data: 2004-10-07 17:48:58
    Temat: Re: Oszczedzanie dla dziecka...
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 7 Oct 2004 16:22:04 +0200, "Glenn" <g...@b...pl> wklepał(-a):

    >To baaardzo ciekawy pogląd. Jakies uzasadnienie?

    Wczytaj się co napisał Piotr, a co wycięłaś z cytatu.

  • 12. Data: 2004-10-07 18:11:04
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Piotr Hołda (usuń z adresu co niepotrzebne) <p...@w...pl>
    > Pod tym względem najlepsze jednak wydają mi się polisy z funduszem
    > inwestycyjnym.

    Eeee tam. Ubezpieczenia nie sa w zadnym wypadku mejscem do inwestowania.
    Przeciez jak wykupi PSO w jakims funduszu - to tez nie zerwie bo mu nalicza
    karne oplaty.

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || finansowy wortal public relations:
    http://www.PRnews.pl

  • 13. Data: 2004-10-07 18:26:09
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Wczytaj się co napisał Piotr, a co wycięłaś z cytatu.

    Wczytałam się przed wycięciem - nie ma słowa o tym DLACZEGO polisa z
    funduszem mają byc najlepszym sposobem do oszczędzania dla dziecka.

  • 14. Data: 2004-10-07 18:32:56
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Glenn <g...@b...pl> wrote:
    > Wczytałam się przed wycięciem - nie ma słowa o tym DLACZEGO polisa z
    > funduszem mają byc najlepszym sposobem do oszczędzania dla dziecka.

    Jest.
    Ze trudno ja zerwac bez stray pieniedzy. I tylko tyle :)

  • 15. Data: 2004-10-07 18:35:42
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Żeby nie wyciągnąć pieniędzy przed czasem - teraz widzisz?

    To nie jest usadnienie dla stwierdzenia "najlepszy sposób do oszczędzania
    dla dziecka". To jest uzasadnienie dla stwierdzenia "najlepszy sposób
    uchronienia kasy przed brakiem charakteru tatusia i mamusi".

  • 16. Data: 2004-10-07 18:36:48
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 7 Oct 2004 20:26:09 +0200, "Glenn" <g...@b...pl> wklepał(-a):

  • 17. Data: 2004-10-07 19:51:24
    Od: "Zbyszek" <z...@W...o2.pl>

    > Eeee tam. Ubezpieczenia nie sa w zadnym wypadku mejscem do inwestowania.
    > Przeciez jak wykupi PSO w jakims funduszu - to tez nie zerwie bo mu
    nalicza
    > karne oplaty.

    teoria. zwykle zresztą wymagany jest krótki okres np. 3 lata

  • 18. Data: 2004-10-07 19:58:34
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > teoria. zwykle zresztą wymagany jest krótki okres np. 3 lata

    Mozna i wiecej ;)
    A takserio - to po cholere tak kombinowac. To niech lepiej ustanowi
    pelnomocnika - jakiegos notariusza ;) czy cos w tym stylu. Ale karanie
    gorszym oproentowaniem i wynikami - jest moim zdaniem glupie. To po cholere
    w ogole zbierac?

  • 19. Data: 2004-10-07 20:00:31
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > Mozna i wiecej ;)
    > A takserio - to po cholere tak kombinowac. To niech lepiej ustanowi
    > pelnomocnika - jakiegos notariusza ;) czy cos w tym stylu.

    Ale po co? Jak ktos nie ma na tyle charakteru, że musi mieć "policjanta" nad
    sobą, to się powinien zastanowić raczej po co w ogóle cos zbiera.

  • 20. Data: 2004-10-08 04:44:48
    Od: "Mirka" <m...@w...pl>

    > To nie jest usadnienie dla stwierdzenia "najlepszy sposób do oszczędzania
    > dla dziecka". To jest uzasadnienie dla stwierdzenia "najlepszy sposób
    > uchronienia kasy przed brakiem charakteru tatusia i mamusi".

    Nie ubezpieczenia, a Fundusz Inwestycyjny. Tu też będziesz "pilnowany"
    jeżeli otworzysz rejestr dla dziecka.
    Nie bedziesz mógł w ciągu miesiąca wypłacić więcej niż tzw. kwota zwykłego
    zarządu, bez zgody sądu opiekuńczego.:) (600 zł)
    Przy polisie stracisz część swojej wpłaty na tzw zabezpieczenie (często
    nawet 80%), przy TFI wszystko co wpłacasz jest Twoje. (prócz ewentualnych
    opłat manipulacyjnych).