  • 11. Data: 2006-04-05 14:42:50
    Temat: Re: Oszczędzanie
    Od: "Sylwek Porąbka" <...@...pl>

    Użytkownik "cwingiel" <c...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:e10625$oq$1@news.task.gda.pl...
    > Dla mnie jest to dużo kasy teraz mam ja na ROR a tam mi tylko ubywa 5zł
    > opłat za prowadzenie ror ok 1 zl z procentu, więc poszukuje jakiegoś
    > narzedzia żeby mi nie ubywało np. fundusz inwest. tylko nie wiem jaki

    To widziałeś ? Przymierzałeś się ?

    http://www.mbank.com.pl/inwestycje/fundusze/abc/

    http://www.mbank.com.pl/oferta/rachunki/emaxplus/ind
    ex.html

  • 12. Data: 2006-04-05 16:02:15
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    cwingiel napisał(a):

> [...]
    > narzedzia żeby mi nie ubywało np. fundusz inwest. tylko nie wiem jaki
    > wybrać i jak to działa tak na chlopski rozum.

    To wrzuc na eMax+ albo na OKO.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 13. Data: 2006-04-05 16:32:01
    Od: "Darek" <0...@n...poczta.onet>

    > Jaki sposób na pomnażanie ok. 8 tys. zł możecie poradzić? Co lepiej
    > lokata, czy fundusz inwestycyjny ? Okres ok. 6 m-cy z możliwością

    DWS Top 25 Małych Spółek

    Darek

  • 14. Data: 2006-04-05 16:33:26
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Darek wrote:

    > DWS Top 25 Małych Spółek

    Tylko musi się pośpieszyć :-)
    KJ

  • 15. Data: 2006-04-05 17:03:37
    Od: "Darek" <0...@n...poczta.onet>

    > Tylko musi się pośpieszyć :-)

    Zawsze można wyjść. Dzis dał 0,5 wczoraj 1,1. Ostatnio tylko w nim trzymałm
    kasę. Ale poszła na co innego :)

    Darek

  • 16. Data: 2006-04-05 17:03:39
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Darek wrote:

    > Zawsze można wyjść. Dzis dał 0,5 wczoraj 1,1. Ostatnio tylko w nim trzymałm
    > kasę. Ale poszła na co innego :)

    Nie o to chodzi:
    "Informujemy, że decyzją DWS Polska TFI od 10.04.2006 do odwołania
    zostaje zawieszone zbywanie j.u. funduszu DWS Polska FIO TOP 25 Małych
    Spółek. Oznacza to, że do odwołania nie będzie możliwości nabywania
    jednostek tego funduszu."
    KJ

  • 17. Data: 2006-04-05 17:08:10
    Od: "Darek" <0...@n...poczta.onet>

> [...]
    > zawieszone zbywanie j.u. funduszu DWS Polska FIO TOP 25 Małych Spółek.
    > Oznacza to, że do odwołania nie będzie możliwości nabywania jednostek tego

    Uuuuu, a jaka jest tego przyczyna??

    Darek

  • 18. Data: 2006-04-05 17:11:07
    Od: "Darek" <0...@n...poczta.onet>

    > Uuuuu, a jaka jest tego przyczyna??

    Juz wiem. Za duze zainteresowanie.
    http://info.dws.pl/pl/nav_info.nsf/frameset/PFRY-5G5
    J2S?OpenDocument&ContentURL=/pl/news.nsf/doc/MLAU-6N
    JELN?OpenDocument&site=poland/news#top

    Darek

  • 19. Data: 2006-04-05 22:40:36
    Od: ...@...c

    Dnia Wed, 05 Apr 2006 08:00:38 +0200, cwingiel napisał(a):

> [...]
    >
    > Jaki sposób na pomnażanie ok. 8 tys. zł możecie poradzić? Co lepiej
    > lokata, czy fundusz inwestycyjny ? Okres ok. 6 m-cy z możliwością

    8 tysięcy? W sam raz na porządny angielski - lepszej inwestycji nie
    widziałem i chyba długo nie zobacze. Zyski minimalne zagwarantowane a
    maksymalne potrafią zwrócić się bardzo szybko przy zmianie pracy, są
    długookresowe i nie podlegają egzekucji :)

    --
    pozdrawiam,

  • 20. Data: 2006-04-06 13:47:45
    Od: Michal M JJ <w...@...pl>

    > długookresowe i nie podlegają egzekucji :)

    chyba ze zanikna w wyniku nieuzywania np jak moj rosyjski cwiczony 9lat :-)