  • 1. Data: 2003-08-28 10:53:20
    Temat: Symbol waluty EUR w Pekao
    Od: "Kicek " <k...@N...gazeta.pl>

    Jaki jest symbol waluty euro w Pekao?
    Chodzi mi o cyferki jakie sie wpisuje w numerze rachunku walutowego
    zapisanego w starym formacie zaraz po wlasciwym numerze rachunku (np. dla
    subkonta w euro przy eurokoncie)
    Dzieki z gory.
    Kicek

  • 2. Data: 2003-08-28 11:25:31
    Temat: Re: Symbol waluty EUR w Pekao
    Od: "Prof_Ex" <p...@N...gazeta.pl>

    Kicek <k...@N...gazeta.pl> napisał(a):

    [...]
    > Jaki jest symbol waluty euro w Pekao?

    Heh... a wystarczlo wejsc na strone
    www.pekao.com.pl => kursy walut
    http://www.pekao.com.pl/kursywa.xml?/lang=PL/600338-
    505181-96166
    gdzie mozna sie dowiedziec, ze symbol cyfrowy EUR to 978.

    Pozdrawiam!
    Prof_Ex

  • 3. Data: 2003-08-28 11:44:34
    Od: "Prof_Ex" <p...@N...gazeta.pl>

    Kicek <k...@N...gazeta.pl> napisał(a):

    > Jaki jest symbol waluty euro w Pekao?
    > Chodzi mi o cyferki jakie sie wpisuje w numerze rachunku walutowego
    > zapisanego w starym formacie zaraz po wlasciwym numerze rachunku (np. dla
    > subkonta w euro przy eurokoncie)

    Sorry... w poprzednim poscie napisalem, ze to 978.
    Ale Tobie chyba chodzi o co innego...

    Pozdrawiam!
    Prof_Ex

  • 4. Data: 2003-08-29 22:40:22
    Od: "s" <s...@T...gnet.pl>

    Użytkownik "Kicek " <k...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > Jaki jest symbol waluty euro w Pekao?

    to nie jest takie proste.
    w zaleznosci od tego w jakim systemie masz rachunek (szok, gryf zorba)
    bedziesz mial inne subkonto euro a co za tym idzie inny caly nr i szyk
    rachunku. (w szoku o ile dobrze pamietam to : 459782)
    polecam zadzwonic do oddzialu do dzialu korporacyjnego (ew. zapytaj na
    stronie banku)
    odpowiedza bez problemow.
    s.