  • 1. Data: 2011-04-18 07:48:53
    Temat: Open Finance - oszczędza na klientach.
    Od: Marek <d...@z...eu>

    Nie mogę doczekać się na potwierdzenie otwarcia lokat zamówione po
    założeniu lokaty (wydruk przysłany "tradycyjną" pocztą). Czekam już
    prawie 2 miesiące i odnoszę wrażenie, że OF nie ma zamiaru niczego
    wysyłać. Od wczoraj dostałem od nich 6 e-mail o identycznej treści
    "Informujemy, że wyciąg elektroniczny z rachunku *xxxxx za okres
    2011.03.01 - 2011.03.31 jest już dostępny". Nie chcą już niczego wysyłać
    !!!. Czy też macie problemy z uzyskaniem potwierdzeń otwarcia lokat.

    --
    Marek

  • 2. Data: 2011-04-18 07:52:56
    Temat: Re: Open Finance - oszczędza na klientach.
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "Marek" <d...@z...eu> napisał w wiadomości
> [...]
    > "Informujemy, że wyciąg elektroniczny z rachunku *xxxxx za okres
    > 2011.03.01 - 2011.03.31 jest już dostępny".

    szczęściaż ja otrzymałem 10

  • 3. Data: 2011-04-18 07:53:11
    Od: Tomek z Wawy <t...@t...pl>

    On 18 Kwi, 09:48, Marek <d...@z...eu> wrote:

    > !!!. Czy też macie problemy z uzyskaniem potwierdzeń otwarcia lokat.

    Ja mam zdecydowanie inny problem, moja skrzynka na listy nie jest w
    stanie pomieścić tych listów z potwierdzeniami, a listonosz patrzy na
    mnie jak na wariata, gdy musi wrzucić do skrzynki kilkadziesiąt
    identycznych listów, bo nie potrafią wysłać wszystkiego na raz.

    Oczywiście potwierdzenia wysyłają, mniej więcej jak będziesz miał
    tydzień do KOŃCA lokaty to Ci przyślą.

    Walczę z nimi od roku by przestali to przysyłać, BO TO BEZUŻYTECZNY
    kawałek papieru, ale nic z tego.

  • 4. Data: 2011-04-18 08:16:00
    Od: Marek <d...@z...eu>

    W dniu 2011-04-18 09:53, Tomek z Wawy pisze:

    (...)
    > Walczę z nimi od roku by przestali to przysyłać, BO TO BEZUŻYTECZNY
    > kawałek papieru, ale nic z tego.

    Moim zdaniem ten papierek może być wysoce użyteczny w kontaktach z
    urzędami skarbowymi.

    --
    Marek

  • 5. Data: 2011-04-18 08:40:28
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg.org>

    On 18.04.2011 10:16, Marek wrote:
    > W dniu 2011-04-18 09:53, Tomek z Wawy pisze:
    >
    > (...)
    >
    > Moim zdaniem ten papierek może być wysoce użyteczny w kontaktach z
    > urzędami skarbowymi.

    Do czego?

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://wpkg.org

  • 6. Data: 2011-04-18 10:12:44
    Od: " " <a...@g...pl>

    > Do czego?

    Jak kupisz mieszkanie i US po 4 latach cie zapyta, skąd miałeś kasę

  • 7. Data: 2011-04-18 10:28:36
    Od: "MrMrooz " <m...@g...pl>

    <a...@g...pl> napisał(a):

    > Jak kupisz mieszkanie i US po 4 latach cie zapyta, skąd miałeś kasę
    A oczywiście US nie zapyta skąd miałeś na te lokaty?

    Pozdrawiam
    Michał M

  • 8. Data: 2011-04-18 12:18:14
    Od: lukasm <p...@g...com>

    On 18 Kwi, 12:12, " " <a...@g...pl> wrote:

    > Jak kupisz mieszkanie i US po 4 latach cie zapyta, skąd miałeś kasę
    >
    > --

    Z odsetek???

  • 9. Data: 2011-04-18 13:25:22
    Od: Tomek z Wawy <t...@t...pl>

    On 18 Kwi, 14:18, lukasm <p...@g...com> wrote:

    > Z odsetek???

    Niestety nie posiadam 10.000.000 na lokatach, więc dla mnie
    bezużyteczny.