  • 1. Data: 2011-04-16 07:21:45
    Temat: Jak IdeaBank rąbie w rogi
    Od: "Bogdan" <w...@p...onet.pl>

    Witam.
    Zainteresowałem sie lokatą idealną w IdeaBank
    12 miesięcy z kapitalizacją dzienną oproctowanie roczne 5,33%.

    Bank podaje, uczciwie podaję bank
    ze jest to oprocentowanie 5,33% w skali roku.

    Natomiast mi wychodzi żeby wyszło 5,33% w skali roku to procentowanie
    powinno wynosić 5,19% w skali roku z kapitalizacją dzienną.

    Podane przez IdeaBank 5,33% w skali roku z kapitalizacja dzienną
    powinno dać oproecntowanie efektywne 5,47%.

    Cały ten przykład dotyczy lokat bez belki.

    A co zatem na to:
    Getin online ?
    Open Finaese?
    Bogdan

  • 2. Data: 2011-04-16 07:36:54
    Temat: Re: Jak IdeaBank rąbie w rogi
    Od: "JanKo" <b...@m...tu>

    Agent Bogdan nadaje:
> [...]
    > Podane przez IdeaBank 5,33% w skali roku z kapitalizacja dzienną
    > powinno dać oproecntowanie efektywne 5,47%.

    Masz zepsuty kalkulator. Info na stronie IdeaBank jest poprawne.
    Zakładając lokatę bezbelkową na 5.33% otrzymujesz tyle samo ile byś
    otrzymał na lokacie 6,75% obciążonej podatkiem Belki

  • 3. Data: 2011-04-18 12:07:25
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > Masz zepsuty kalkulator. Info na stronie IdeaBank jest poprawne.
    > Zakładając lokatę bezbelkową na 5.33% otrzymujesz tyle samo ile byś
    > otrzymał na lokacie 6,75% obciążonej podatkiem Belki

    ((0.0533/365+1)^365-1)/0.81=0.0675826...

    ...i nie blyskalem na matmie, eh :)

  • 4. Data: 2011-04-18 12:17:45
    Od: " " <w...@N...gazeta.pl>

    a gdzie wy macie taką lokatę - jak się ona nazywa?

  • 5. Data: 2011-04-18 15:45:51
    Od: "mx" <@m...@o...pl@>

    > Zakładając lokatę bezbelkową na 5.33% otrzymujesz tyle samo ile byś
    > otrzymał na lokacie 6,75% obciążonej podatkiem Belki

    >((0.0533/365+1)^365-1)/0.81=0.0675826...

    >...i nie blyskalem na matmie, eh :)

    Fakt, nie błyskałeś ;)
    Wyszło Ci 6.76%, a tej jednej setki bank by w reklamie nie pominął.

  • 6. Data: 2011-04-18 17:40:03
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > Wyszło Ci 6.76%, a tej jednej setki bank by w reklamie nie pominął.

    ..czyli autor watku mail racje - na stronie banku pomylili sie :)

  • 7. Data: 2011-04-19 09:06:01
    Od: " " <w...@N...gazeta.pl>

    ale co to za lokata jest o której mówicie - nie ma takiej lokaty w
    ideabanku!!!!!!!!!!!!!

  • 8. Data: 2011-04-19 18:05:56
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > ale co to za lokata jest o której mówicie - nie ma takiej lokaty w
    > ideabanku!!!!!!!!!!!!!

    o kurde, racja :)

  • 9. Data: 2011-04-20 13:18:49
    Od: neterr <s...@g...com>