  • 1. Data: 2011-04-16 19:55:26
    Temat: Liberty Reserve zamiast Paypala
    Od: zdumiony <z...@j...pl>

    Liberty Reserve wygląda ciekawie, te małe opłaty i bezpieczeństwo. Ale
    jak zasilić to konto? Na przykład z MBanku. Czy da się za pomocą
    eCardOne ? Znalazłem też liliontransfer, czy bezpieczne, czy opłaty przy
    wymianie nie pochłoną tyle że już Paypal będzie bardziej opłacalny?

  • 2. Data: 2011-05-06 09:11:25
    Temat: Re: Liberty Reserve zamiast Paypala
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "zdumiony" <z...@j...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Znalazłem też liliontransfer, czy bezpieczne, czy opłaty przy wymianie nie
    > pochłoną tyle że już Paypal będzie bardziej opłacalny?

    to libery wogóle jest jakieś posrane
    nie można normalnie kasy wrzucić

    paypal to skur...o, no ale jednak się przydaje