  • 1. Data: 2011-04-18 10:42:21
    Temat: Weryfikacja Paypala
    Od: zdumiony <z...@j...pl>

    Zweryfikowałem konto. Ale jest coś niepokojącego:
    "Czy mogę płacić ze swojego rachunku bankowego?

    Tak. Po dodaniu rachunku bankowego staje się on domyślnym źródłem
    środków dla zakupów w serwisie PayPal, jeśli saldo konta PayPal będzie
    niewystarczające do pokrycia transakcji. W momencie dokonywania zakupu
    zawsze można wskazać inne dostępne źródła środków."

    Paypal jest niebezpieczniejszy od mBanku, wystarczy znać hasło, a banku
    jest karta kodów jednorazowych.
    Teraz problem: jeśli mam mało w Paypalu to ktoś może mi wyciągnąć z
    mojego głównego konta będąc zalogowanym do Paypala? Ale przecież
    musiałbym zalogować się do mBanku i tam wpisać kod jednorazowy? Jak to jest?

  • 2. Data: 2011-04-18 13:21:37
    Temat: Re: Weryfikacja Paypala
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    z konta nie pobierze samo (tak jest w niemczech)
    w polsce jedynie może z karty jak się ją doda